//
کدخبر: ۲۱۳۷۶۰ //

انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از فرهاد مجیدی

اسماعیل حلالی، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: آقایان فردی را یک شبه سرمربی تیم امید کردند که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران را نمی‌شناخت.

انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از فرهاد مجیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل حلالی در مورد استعفایش از سرمربیگری تیم امید پرسپولیس و بازگشت دوباره به این تیم اظهار داشت:

    هفته گذشته به خاطر تمام مشکلاتی که وجود داشت و دروغ‌‌هایی که ۹ ماه شنیده بودیم، تصمیم به خداحافظی با تیمم را گرفتم، اما به دنبال جلسه‌ای که محمد پنجعلی با آقای محمد‌حسن انصاری‌فرد داشت، به آینده امیدوار شدم و به تیمم برگشتم که خوشبختانه با برد ۳ بر یک ما همراه شد. الان هم امیدوار هستیم که مشکلات‌‌مان با مدیریت خوب و توجه انصاری‌فرد که یک مدیر فوتبالی است، حل شود. هر چند که از او نمی‌توان انتظار داشت به تنهایی تمام مشکلات را حل کند، چراکه ساختار به طور کلی ایراد دارد.

اسماعیل حلالی با انتقاد شدید از نحوه مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس افزود:

    متأسفانه عرب هشت، ۹ ماه فقط به ما دروغ گفت. نه فقط به ما، بلکه به تمام اعضای تیم پرسپولیس که از وی فقط وعده و وعید شنیدند. واقعاً چرا باید چنین افراد ناکارآمدی در باشگاه پرسپولیس مدیریت کنند؟! شرایط برای تیم‌های پایه پرسپولیس در این ۹ ماه اخیر واقعاً غیرقابل تحمل بوده است و سختی‌های زیادی را کشیدیم، از زمین تمرین گرفته تا بی‌پولی، در حدی که بازیکنان پول نداشتند برای خود استوک بخرند. به نظر من باید ساختار تیم باید تغییر کند. الان باشگاه متعلق به وزارت ورزش است و بودجه‌اش را از یک اسپانسر می‌گیرد. اسپانسر مدتی پول ندهد باشگاه به طور کل دچار مشکل می‌شود. مثل همین شرایط که می‌بینیم و انصاری‌فرد با کوهی از بدهی و مشکلات باشگاه را از عرب تحویل گرفته است. قطعاً او هم اگر می‌خواهد درآمدزایی‌هایی داشته باشد باید قانون به وی اجازه دهد که با دولتی بودن باشگاه این امر امکان‌پذیر نیست. در این شرایط تا زمانی که باشگاه خصوصی نشود همین روال ادامه خواهد داشت و هر سال بر بدهی‌ها اضافه می‌شود.

اسماعیل حلالی یادآور شد:

    همین الان باشگاه نتوانسته حق و حقوق برانکو و دستیارانش را بدهد. به کالدرون و بازیکنان هم پول نداده‌اند و اگر اسپانسر پول بدهد اول باید این پرداختی‌ها انجام شود. سهم تیم‌های پایه در این میان فقط مشکلات و بی‌توجهی‌هاست. نمی‌گویم فقط در باشگاه ما بلکه در خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری ساختار به همین شکل است. من مانده‌ام مدیرانی مثل محمد رویانیان چطور یک شبه سر از فوتبال در می‌آورند و طوری کار می‌کنند که بعد از شش هفت سال باشگاه هنوز دارد بدهی‌هایی که او بر جای گذاشته را پرداخت می‌کند. تا زمانی که امثال این مدیران به پرسپولیس می‌آیند هر مدیر کاربلدی مثل انصاری‌فرد باشگاه را تحویل می‌گیرد باید هنر کند تا شاید بتواند بدهی‌های آنها را صاف کند.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در ادامه با اشاره به نتایجی که تیم امید با فرهاد مجیدی در بازی‌های دوستانه کسب می‌کند، عنوان کرد:

    مگر غیر از این هم انتظار داشتید؟ فرهاد دوست من است و امیدوارم از این حرف من ناراحت نشود. او در کجا مربیگری کرده بود که یک شبه شد سرمربی تیم امید؟! امثال من که ۱۱ سال با تیم‌های پایه کار می‌کنیم ادعای سرمربیگری تیم امید را نداشتیم و نداریم، اما مجیدی را خیلی راحت سرمربی تیم امید می‌کنند. او کلاً شش ماه در استقلال کار کرد که نتایجش موجود است. آن وقت با این کارنامه می‌شود سرمربی تیم امید ایران که واقعاً جای تعجب دارد. اینجاست که می‌گویند فوتبال ایران از ریشه خراب است. آقایان تاج و ساکت، شما فردی را سرمربی تیم امید کردید که یکی از بهترین بازیکنان تیم بزرگسالان که علیرضا جهان‌بخش باشد را نمی‌شناخت آن وقت چه توقعی دارید او بازیکنان تیم امید را بشناسد.

اسماعیل حلالی در این باره خاطرنشان کرد:

    حرف من این است؛ مگر مربی تیم امید نباید خودش بازیکنان این تیم را بشناسد و آیا فرهاد مجیدی حداقل یک بازیکن این تیم را می‌شناخت؟ آیا او وقتی هدایت این تیم را بر عهده گرفت یک تماس با اسماعیل حلالی گرفت و بگوید تو که رفیق مایی و ۱۱ سال است در پایه‌های کار می‌کنی چند بازیکن خوب در رده امید از تهران می‌شناسی؟ دوستان بدشان نیاید، اما تجربه این کار را ندارند. مگر هدایت تیم امید و بردن این تیم به المپیک اَلکی است؟! من نمی‌گویم امثال من باید سرمربی تیم امید باشند. خدا شاهد است چهار سال پیش یک تیم لیگ برتری را به من پیشنهاد داد، اما گفتم نه هنوز برای من خیلی زود است به لیگ برتر بیایم و حالا حالاها باید کار یاد بگیرم. مربیگری این‌طور نیست که یک شبه با فلان مسئول لابی کنی و سرمربی تیم امید شوی! بعد از مدتی پرتت می‌کنند بیرون و آن‌وقت است که دیگر باید قید مربیگری را کلاً بزنی! مطمئن باشید تیم امید با فرهاد مجیدی به جایی نخواهد رسید. او باید از تیم‌های رده پایین کارش را شروع می‌کرد و شکست‌‌هایش را آنجا می‌خورد و درس می‌گرفت، اما بیچاره تیم امید که باید باخت‌هایش را با مجیدی بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان