//
کدخبر: ۱۹۳۲۲۳ //

پیشنهاد طاهری به مدیران استقلال؛ به فرهاد مجیدی اعتماد کنید

بیژن طاهری، مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: اگر گزینه سرمربیگری استقلال امروز و فردا می‌کند، بهتر است مسئولان باشگاه به فرهاد مجیدی اعتماد کنند.

پیشنهاد طاهری به مدیران استقلال؛ به فرهاد مجیدی اعتماد کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

بیژن طاهری درباره وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: آوردن مربی خارجی به راحتی نیست و پروسه سختی دارد. وقتی مربی خارجی با پیشنهادی از ایران روبه‌رو می‌شود، ادعا می‌کند که حرف‌های ضدونقیضی درباره ایران شنیده است، اما زمانی که پایش را اینجا می‌گذارد، پی می‌برد که همه چیز دروغ بوده است. تمام مربیان خارجی رشته‌های ورزشی این حرف‌ها را می‌زنند، اما اینجا هم امنیت دارد و هم آدم‌های خوبی. الان هم شرایط برای استقلال همین بوده و آوردن مربی خارجی سخت است.

وی در ادامه افزود: مربی خارجی هندوانه در بسته است. شاید مربی با فلان تیم نتیجه گرفته باشد، اما مشخص نیست اینجا بتواند نتیجه بگیرد. باشگاه استقلال دنبال بهترین گزینه است، اما از آن طرف هوادار حق دارد نگران باشد. استقلال هنوز وضعیت کادر فنی و بازیکنانش را مشخص نکرده است. این شرایط تنها برای استقلال نبوده و پرسپولیس هم با چنین مسئله‌ای روبه‌روست.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به نظرم، اگر می‌دانند که مربی خارجی امروز و فردا می‌کند، بهتر است به گزینه داخلی چون فرهاد مجیدی اعتماد کنند. مجیدی چند بازی روی نیمکت استقلال حضور داشت و تجربه کسب کرد. هر کسی یک بازی روی نیمکت استقلال بنشیند، باتجربه می‌شود. برای گزینه‌های داخلی، یک بار می‌گویند فلانی پیر است، یک بار دیگر مدعی می‌شوند فلانی جوان است. به نظرم هر چه زودتر باید تکلیف استقلال مشخص شود.

طاهری در پایان گفت: من در حال حاضر مربی سایپا هستم و تمام تمرکزم را برای این تیم گذاشته‌ام، اما دوست دارم استقلال هم موفق باشد. هدف من خدمت به جوان‌های این مملکت است، حالا چه استقلال باشم چه سایپا.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان