//
کدخبر: ۲۱۱۷۹۶ //

دخه آ در اندیشه ترک اولدترافورد

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ قصد دارد در پایان فصل، اولدترافورد را ترک کند.

دخه آ در اندیشه ترک اولدترافورد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیران باشگاه منچستریونایتد به دنبال حفظ دروازه‌بان اسپانیایی خود هستند که در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است، اما به نظر می‌رسد این تلاش آنها بی‌فایده است و داوید دخه‌آ قصد جدایی از این تیم را دارد. نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد، دخه‌آی 28 ساله به دوستانش گفته است قصد ندارد قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند و با پایان قراردادش در پایان فصل جاری قصد ترک اولدترافورد را دارد.

این دروازه‌بان اسپانیایی که فصل گذشته عملکردش همراه با فراز و نشیب بوده است، از فصل گذشته تمامی پیشنهادهای منچستریونایتد برای تمدید قرارداد را رد کرده که آخرینش پیشنهاد تمدید با دستمزد هفتگی 350 هزار پوند در هفته بوده است. دخه‌آ در صورت عدم تمدید قراردادش، در ماه ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود و پیش‌قرارداد امضا کند، این در حالی است که از باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان مشتریان وی یاد شده است.

مدیران منچستریونایتد این فصل هم با فعال کردن بند تمدید یک ساله قرارداد دخه‌آ، این دروازه‌بان 28 ساله را در اولدترافورد نگه داشتند و در صورتی که نتوانند او را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کنند، در پایان فصل داوید را از دست خواهند داد.

دخه‌آ که در سال 2011 در ازای 18.9 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در این سال‌ها همواره دروازه‌بان شماره «یک» شیاطین سرخ بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان