//
کدخبر: ۱۸۳۸۹۷ //

پاری سن ژرمن خواهان جذب داوید دخه آ

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن وضعیت دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ را زیرنظر دارد.

پاری سن ژرمن خواهان جذب داوید دخه آ
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه انگلیسی «دیلی استار» گزارش داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آستانه ارائه پیشنهادی 90 میلیون پوندی برای جذب داوید دخه‌آ است. دستمزد هفتگی این دروازه‌بان اسپانیایی در منچستریونایتد 200 هزار پوند است اما طبق گزارش این نشریه انگلیسی، پاریسی‌ها قصد دارند با ارائه پیشنهاد دستمزد 450 هزار پوند در هفته، او را برای پیوستن به PSG متقاعد کنند.

باشگاه منچستریونایتد هنوز نتوانسته بر سر تمدید قرارداد با داوید دخه‌آ به توافق برسد، این در حالی است که گفته می‌شود این دروازه‌بان اسپانیایی خواهان افزایش قابل‌توجه دستمزدش به منظور تمدید قرارداد شده است. در صورتی که مدیران باشگاه منچستریونایتد نتوانند با دخه‌آ به توافق برسند، مجبورند او را در تابستان پیش‌رو در لیست فروش بگذارند یا اینکه در پایان فصل آینده داوید را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و چیزی عایدشان نشود.

این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در سال 2015 هم مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و حتی تا آستانه پیوستن به این تیم اسپانیایی پیش رفت اما در نهایت در ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال مادرید این انتقال عملی نشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان