//
کدخبر: ۲۰۷۹۸۸ //

ناواس خواهان جدایی از رئال مادرید شد

سنگربان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید دیگر نمی‌خواهد زیر سایه تیبو کورتوا بماند و نقش ذخیره این دروازه‌بان بلژیکی را ایفا کند.

ناواس خواهان جدایی از رئال مادرید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد باشگاه رئال مادرید برای انتقال سه بازیکنش به پاری‌سن‌ژرمن برای معاوضه با نیمار که کیلور ناواس هم یکی از آنها بود، اکنون نشریه مارکا مدعی شده است که این سنگربان کاستاریکایی شخصاً تقاضا کرده که از کهکشانی‌ها جدا شود و دلیلش هم نارضایتی او از ایفای نقش به عنوان دروازه‌بان دوم رئالی‌هاست.

ناواس امیدوار بود که با بازگشت زین‌الدین زیدان به کادر فنی رئال، او دوباره شانسی برای تبدیل شدن به سنگربان شماره یک این تیم داشته باشد اما زیزو اعلام کرده که تیبو کورتوا دروازه‌بان شماره یک او خواهد بود و ظاهراً ناواس هم این موضوع را پذیرفته و به همین دلیل می‌خواهد به تیمی برود که شانس بازی داشته باشد.

از طرف دیگر با توجه به قطعی بودن بازگشت آندری لونین به رئال مادرید برای فصل 21-2020، ناواس نمی‌خواهد بیشتر از این وقت خود را روی نیمکت‌های سانتیاگو برنابئو هدر دهد. اندکی پس از پایان فصل گذشته به نظر می‌رسید که کیلور در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد اما این جابجایی در نهایت محقق نشد. با این حال پاریسی‌ها همچنان به خرید ناواس امیدوار هستند.

زیدان فصل گذشته فاش کرد که در مورد دروازه تیم نمی‌خواهد از سیستم چرخشی استفاده کند و به همین دلیل ناواس می‌خواهد از رئال مادرید جدا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان