//
کدخبر: ۲۰۶۰۵۶ //

باقری: کار کردن با استراماچونی باعث پیشرفتم می‌شود/ از تمرینات خسته شده‌ایم

میلاد باقری، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که کار کردن با سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان برای آنها سخت است.

باقری: کار کردن با استراماچونی باعث پیشرفتم می‌شود/ از تمرینات خسته شده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد باقری پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیئت فوتبال اظهار داشت: این فصل به تیم بزرگی آمده‌ام که باعث افتخارم است. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته و در این تیم موفق باشم.

وی در مورد کار با آندره‌آ استراماچونی تصریح کرد: کار کردن با این مربی واقعاً سخت است. استراماچونی واقعاً مربی بزرگی است و باعث پیشرفتم می‌شود. به استقلال آمده‌ام که به اهدافم برسم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا روز گذشته به همراه سایر بازیکنان در هیئت فوتبال حضور نیافت، گفت: مشکلی داشتم و مادرم بیمار بود به همین خاطر امروز برای ثبت قرارداد آمدم.

باقری درباره تعویق لیگ عنوان کرد: این مسئله به ضرر استقلال است. بازی‌ها باید زودتر آغاز شود و از تمرینات خسته شده‌ایم. دوست داریم زودتر لیگ آغاز شود و تماشاگران‌مان را ببینیم، چون دل‌مان برای آنها تنگ شده است.

وی در مورد رقیبان استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ خاطرنشان کرد: تمام بازی‌ها برای استقلال حکم فینال را دارند و باید با قدرت بازی کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری دربی در هفته چهارم لیگ برتر گفت: هیچ چیزی زود نیست و همان‌طور که گفتم همه‌ی بازی‌ها حکم فینال را دارند. ما باید بجنگیم و سه امتیاز مسابقات را بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان