//
کدخبر: ۲۱۱۷۱۰ //

دربی شیراز و تقابل تفکرات عنایتی و مهابادی

هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک با انجام ۹ بازی برگزار می‌شود.

دربی شیراز و تقابل تفکرات عنایتی و مهابادی
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز (یک‌شنبه) با انجام ۹ بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین این بازی‌ها، فجر سپاسی به مصاف قشقایی شیراز می‌رود.

این بازی که به نوعی داربی شیراز عنوان شده است، از حساسیت خاصی برخوردار است و با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول، به حساسیت بازی می‌افزاید. شاگردان داوود مهابادی در فجر سپاسی با ۹ امتیاز در رده  دوم جدول قرار دارند و برای باقی ماندن در رقابت صدرنشینی به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند. در مقابل قشقایی شیراز با ۴ امتیاز یازدهم است و این درحالی است که شاگردان رضا عنایتی شرایط خوبی را جدول رقابت‌ها سپری نمی‌کنند.

در بازی مهم دیگر امروز، ملوان به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود‌. ملوانی‌ها که دیروز (شنبه) در مرحله سوم مسابقات جام حذفی مقابل شهرداری ماهشهر دو بر یک شکست خوردند، باید در یک فرایند پرفشار، بازی هفته پنجم لیگ یک را برگزار کنند. تیم ملوان که با مالکان جدید خود یعنی پژمان نوری و مازیار زارع کار خود را در لیگ یک دوباره آغاز می‌کند، برای بهتر شدن شرایط خود به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد.

همچنین بادران صدرنشین میهمان آرمان گهر سیرجان است. نماینده سیرجان در لیگ یک که هفته گذشته مقابل داماش شکست خورد، برای جبران نتایج هفته گذشته مقابل تیم صدرنشین لیگ یک انگیزه‌های زیادی دارد. از طرفی دیگر بادران‌‌تهران که با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، برای تثبیت جایگاه خود به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد.

برنامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

سرخ پوشان پاکدشت - مس رفسنجان ساعت ۱۸:۰۰

شهرداری تبریز - سپیدرود رشت ساعت ۱۸:۰۰

آلومینیوم اراک - استقلال خوزستان ساعت ۱۸:۰۰

داماش گیلان - مس کرمان ساعت ۱۸:۰۰

رایکا بابل - گل ریحان البرز ساعت ۱۸:۰۰

ملوان - خوشه طلایی ساوه ساعت ۱۸:۰۰

قشقایی شیراز - فجر سپاسی ساعت ۱۸:۰۰

نیروی زمینی تهران - نود ارومیه ساعت ۱۸:۰۰

آرمان گهر سیرجان - بادران تهران ساعت ۱۸:۰۰

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان