//
کدخبر: ۲۱۱۵۷۹ //

تارتار: از هیچ تیمی هراس نداریم/ بازی کردن مقابل تیم‌هایی با شرایط استقلال سخت است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال در دو بازی قبلی خودش خوب بازی کرد و فقط نتیجه نگرفت، اما ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

تارتار: از هیچ تیمی هراس نداریم/ بازی کردن مقابل تیم‌هایی با شرایط استقلال سخت است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به تعطیلی لیگ و به خاطر اینکه در مسجد سلیمان فقط یک زمین برای تمرین و بازی وجود دارد، به همین خاطر مجبور شدیم تمرینات‌مان را در تهران دنبال کنیم. امروز و فردا دو بازی دستان با نساجی خواهیم داشت و امروز بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند به زمین خواهند رفت و فردا هم بازیکنانی به زمین می‌روند که بیشتر بازی انجام می‌دهند. فردا هم به مسجد سلیمان می‌رویم تا آماده بازی با استقلال شویم. 

وی در خصوص جدال با استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: همیشه بازی کردن مقابل تیم‌هایی با شرایط استقلال سخت است، چرا که این تیم شرایط خوبی ندارد. من خودم در پرسپولیس بازی کردم و می‌دانم که هر بار این دو تیم شرایط سختی دارند، با تلاش خیلی بیشتری بازی می‌کنند. ما مشکلی برای بازی کردن مقابل استقلال نداریم، چرا که بازی کردن با این تیم‌ها به خودی خود به بازیکنان ما انگیزه خواهد داد. به هر حال ما امسال با قرعه بسیار سختی روبه‌رو هستیم و محکوم به جنگیدن خواهیم بود. ما در دو بازی قبل هم که بسیار سخت بود، دست پر از زمین بیرون آمدیم و هدف ما این است که در چهار بازی سخت بعدی هم بتوانیم سربلند از این بازی‌ها خارج شویم. استقلال حریف قابل احترامی برای ماست، اما ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز به زمین خواهیم رفت. ما از هیچ تیمی هراس نداریم و باید به همه نشان دهیم که تیم نفت مسجد سلیمان برای ایل بختیاری است و برای همین باید شجاعانه بازی کنیم. 

تارتار در پاسخ به این سؤال که استقلال در دو بازی گذشته شرایط خوبی نداشت و شما می‌توانید از این مسئله استفاده کنید، گفت: من دو بازی گذشته استقلال را همراه با دستیارانم دیدم و این تیم را آنالیز کردیم. استقلال در این دو بازی خوب بازی کرد و شاید فقط خوب نتیجه نگرفت. استقلال می‌توانست در این دو بازی برنده شود، اما شاید بدشانس بودند. برای ما هیچ‌کدام از رقبا فرقی ندارند، چرا که بعد از این بازی باید در اصفهان با سپاهان بازی کنیم و بعد به مصاف شهر خودرو برویم و همه تلاش ما این است که از این قرعه سخت به خوبی عبور کنیم.

تارتار درباره جذب دروازه‌بان جدید افزود: ما دو دروازه‌بان خوب داریم که هر دو نفر زیر 23 سال هستند، اما برای جذب دروازه‌بان به دنبال یک سهمیه آزاد هستیم و شاید یک دروازه‌بان خارجی و شاید هم ایرانی را جذب کنیم. 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: جلسه خوبی برگزار شد و باید از آقایان تاج،‌ کشوری و ساکت بابت برگزاری این جلسه تشکر کنیم که این جلسه خوب را برگزار کردند. در این جلسه نظرات مربیان شنیده و پیشنهادهایی هم مطرح شد. امیدوارم که بعد از این جلسه، تعاملات خوبی بین مربیان لیگ برتر و کادرفنی تیم ملی به وجود بیاید. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان