//
کدخبر: ۲۰۸۰۱۳ //

کارت بازی چند بازیکن استقلال صادر نشده است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: البته کارت بازیکنان مثل رضاوند، دشتی، دیاباته کارت‌هایشان صادر نشده است.

کارت بازی چند بازیکن استقلال صادر نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریبرز محمودزاده در جمع خبرنگاران در مورد شرایط باشگاه‌های بدهکار برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید گفت:  باشگاه‌های بدهکار با توجه به گزارش‌هایی که از کمیته حقوقی تعیین وضعیت و انضباطی به ما رسیده اکثرا مشکلات‌شان را حل کردند و با پرداخت بخشی از مطالبات کارت‌های بازیکنان آنها صادر شده است. به همان مقداری که آنها مطالبات‌ را پرداخت کردند کارت‌هایشان صادر شده است. برخی باشگاه‌ها مثل سایپا،گل‌گهر، تراکتورسازی، پیکان، مشکلی برای ثبت قرارداد نداشتند.

وی گفت: برخی باشگاه‌ها مثل استقلال تهران، پارس جنوبی جم،ماشین‌سازی هم با پرداخت مطالبات و تضامین حقوقی بخشی از کارتهای خود را دریافت کردند.

محمودزاده در مورد اینکه وضعیت استقلال در آینده چگونه خواهد شد و آیا باز می‌تواند کارت بازیکنانش را بگیرد،گفت: صد در صد البته ما در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال وهمکارانم در بخش‌ةای مختلف از روابط عمومی تا مسابقات همه تا پاسی از شب در سازمان لیگ حضور داشتند تا مشکلات تیم حل شود که باشگاه استقلال هم تضامین حقوقی ومالی لازم را داد و توانست کارت 5-6 بازیکن خود را بگیرند. البته کارت بازیکنان مثل رضاوند، دشتی، دیاباته کارت‌هایشان صادر نشده است. یزدانی هم در هفته اول محروم بود. فتحی قول داده است مشکلات را حل کند. در بخش‌های حقوقی و کمیته نقل و انتقالات و تعیین وضعیت همه مسائل زیر نظر دبیر کل و رئیس سازمان لیگ پیگیری می‌شود.

وی  در مورد اینکه چطور باشگاهی مثل پارس جنوبی توانست کارت 18 بازیکن خود را با وجود بدهی بگیرد، گفت: پارس جنوبی فقط یک پرونده حقوقی قطعی داشت که هفته آینده قول داده‌اند این پرونده هم مختومه شود. و تضمین لازم را داده‌اند. من و همکارانم در سازمان لیگ هم روز عید غدیر در سازمان بودیم و هم امروز و فردا در دسترس هستیم تا مشکلات باشگاه‌ها هر چه سریع‌تر برطرف شود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها در دقیقه 90 به فکر ثبت قرارداد می‌افتند، گفت: بله متاسفانه باوجود اعلام‌های مکرر از سوی سایت سازمان لیگ و رسانه‌های مختلف برخی باشگاه‌ها فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را خیلی اذیت کردند و حتی بعد از دقیقه 90 اقدام به کار کردند. در حال حاضر باید از باشگاه‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان، سایپا، استقلال تهران، گل‌گهر و تراکتور تشکر کنیم که به موقع کارهای خود را انجام دادند اما تیمی مثل نفت مسجد سلیمان هنوز برای دریافت کارت‌های بازیکنانش اقدامی نکرده است. و تضامین لازم را ارائه نکرده است. بعد این تیم چه توقعی از بدنه فدراسیون و سازمان لیگ دارد. متاسفانه نفت مسجدسیلمان با وجود تاکیدات فراوان هنوز اقدامی انجام نداده‌اند.

محمودزاده در مورد اینکه امکان دارد نفت مسجدسلیمان از لیگ کنار گذاشته شود، گفت: تاکید رؤسای فدراسیون‌ها و سازمان و لیگ در مدار قانون است و کمیته‌های انضباطی و حقوقی فدراسیون در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان