تاریخ انتشار: 1397/07/15 16:59
یادداشتی از علی مسعودی؛
کد خبر: 127232

اختصاصی/ اتفاق عجیب در بعد از بازی نفت مسجد سلیمان و استقلال

اتفاق عجیب در مسجد سلیمان؛ پرژکتور استادیوم 3 ساعت برای مصاحبه با مرزبان روشن ماند!/ آیا صرفه جویی برای مردم است نه دیگران؟
اختصاصی/ اتفاق عجیب در  بعد از بازی نفت مسجد سلیمان و استقلال

دیدار معوقه نفت مسجد سلیمان و استقلال در حالی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان شفر به پایان رسید که حواشی بسیاری را به همراه  داشت. چهار اخراجی بحث برانگیز و یک پنالتی عجیب که باعث شد صدای همه درآید.  

اما جالب ترین و البته عجیب ترین نکته مسابقه، مصاحبه بعد از بازی علیرضا مرزبان سرمربی نفت بود که جای نقد دارد. پس از مسابقه گزارشگر بوشهری مرزبان را وسط راهرو یقه کرد تا هر طور شده ارتباط مستقیم با شبکه سه داشته باشد. او در حالی که داشت با مرزبان مصاحبه زنده انجام می داد یک دفعه سر و کله ناظر مسابقه پیدا شد و به گزارشگر اعلام کرد این مربی از زمین اخراج شده و حق مصاحبه ندارد که در همین لحظه گفت و گوی مرزبان با شبکه سه قطع شد تا مجری تلویزیون( محمد حسین میثاقی) برنامه اش را با مهدی امیرآبادی ادامه دهد.

حال  اینکه چرا مربی اخراجی حق مصاحبه ندارد، عجیب به نظر می رسد چون طبق قانون او حق رفتن به کنفرانس بعد بازی را ندارد، نه حق مصاحبه بیرون از سالن کنفرانس که بارها دیدیم مربیان و بازیکنانی که اخراج می شوند، همیشه مصاحبه می کنند و کسی هم جلو آنها را نمی گیرد. البته این پایان کار مصاحبه زنده مرزبان نبود و پس از مدت طولانی به یک باره دیدیم ساعت 23 یا همان 11 شب برنامه "شب های فوتبال" مصاحبه زنده را با مرزبان برقرار کرده که واقعا عجیب بود. مصاحبه زنده بصورت تصویری آن هم وسط ورزشگاه؟! مصاحبه ای که حدود سه ساعت پیش با شبکه سه صورت گرفته بود و می شود گفت تکراری انجام می شد. حال اینکه چرا مرزبان حدود سه ساعت در ورزشگاه معطل شده و منتظر مانده تا با شبکه ورزش مصاحبه انجام دهد و حرف های تکراری بزند، خیلی عجیب به نظر می رسد؟! عجیب تر از این مسئول ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان است که قبول کرده بود نزدیک به سه ساعت، پرژکتورهای استادیم روشن بماند تا مرزبان بتواند با یک رسانه ای ارتباط زنده داشته باشد؟! شما فکر می کنید سه ساعت پرژکتورهای یک استادویم روشن بماند چقدر برق مصرف می کند؟ چقدر برق اسراف می شود؟ آیا نیازی بود که اصلا ارتباط زنده برقرار کنند؟ آیا نمی شد این ارتباط بصورت تلفنی باشد؟ مشخص نیست مسئول ورزشگاه به چه دلیلی حاضر شده تا ساعت 23 کل پرژکتورها را روشن بگذارد تا یک مربی با رسانه ملی مصاحبه تصویری انجام دهد؟! جالب تر اینجاست که گزارشگر مسجد سلیمانی هم از مسئول استادویم تشکر کرد که چندین ساعت برق بیت المال را روشن گذاشته اند تا او مصاحبه پنج دقیقه ای را با شبکه ملی سرهم کند. شبکه ای که چند ماه است ازمردم خواهش می کند در مصرف برق صرفه جویی کنند! البته شاید هم برق در مسجد سلیمان محدودیتی ندارد و رایگان است که برای انجام یک مصاحبه دست به هر کاری می زنند برق استادیوم را ساعت ها روش نگه می دارند! در هر حال وقتی شبکه ملی و استادیوم دولتی هیچ محدودیتی در خصوص صرفه جویی برق نمی کند، از مردم عادی چه انتظاری داریم؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exalp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم مرزبان برای دیدار با استقلال لو رفت!