//
کدخبر: ۲۱۱۵۷۰ //

اظهارات لواندوفسکی درخصوص شادی گلش

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها فاش کرد شادی گلش مربوط به دخترش می‌شود اما جزئیاتی از آن نداد.

اظهارات لواندوفسکی درخصوص شادی گلش
به گزارش فرتاک نیوز،

روبرت لواندوفسکی که در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند 103 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده بود، اکنون تنها به دو گل دیگر نیاز دارد تا شمار گل‌های زده خود با پیراهن بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها را به عدد 200 برساند. این مهاجم 31 ساله پس از هر باز گلزنی‌اش شادی گل خاصی انجام می‌دهد که ترجیح می‌دهد جزئیاتی از شادی گلش را فاش نکند.

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها درباره شادی گلش گفت: این شادی گل چیزی است که مربوط به دخترم، کلارا می‌شود و نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم چون یک راز کوچک است. می‌خواهم نشان دهم که خانواده‌ام همیشه پشت من هستند، آنها همیشه در دوران حرفه‌ای‌ام کمک زیادی به من کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: لحظه‌ای که گلزنی می‌کنید و 80 هزار هوادار نام شما را یکصدا فریاد می‌زنند، حس واقعاً خاصی است. در واقع مو به تن‌تان سیخ می‌شود و می‌خواهید پرواز کنید اما می‌دانم که پس از چند ثانیه باید به دنیای واقعی بازگردم و نمی‌توان غرق در رضایتمندی ماند. به هر حال امیدوارم همه حداقل یک بار چنین حسی را تجربه کنند.

لواندوفسکی همچنین در خصوص روزهای اول حضورش در بوندس‌لیگا در سال 2010 اظهار داشت: 6 ماه اول حضور در بوندس‌لیگا واقعاً سخت بود. من حتی یک کلمه هم نمی‌توانستم آلمانی صحبت کنم. یادگیری زبان و فرهنگ جدید آسان نبود. می‌دانستم که اما نیاز به این کار به منظور تمرکز بر روی فوتبالم دارم.

وی همچنین درباره پیوستنش به سرخپوشان مونیخی در سال 2014 یادآور شد: وقتی برای اولین بار پیراهن بایرن را به تن کردم، حس خاصی داشتم و برای اولین بار بود که حس واقعی بودن در یک باشگاه بزرگ را با پوشیدن پیراهن این تیم حس کردم. واقعاً احساس غرور می‌کردم. می‌دانستم که می‌توانم در بایرن پیشرفت کنم و به همین خاطر به اینجا آمدم و ماندم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان