//
کدخبر: ۲۰۸۸۵۳ //
رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه:

پسران کرمانشاهی به اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف کشور اعزام شدند

پسران مینی گلف‌باز استان کرمانشاه برای شرکت در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف کشور بدرقه شدند.

 پسران کرمانشاهی به اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف کشور اعزام شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

الهام اکبری رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: پسران مینی گلف‌باز استان کرمانشاه برای شرکت در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف کشور بدرقه شدند.

او افزود: این دوره از المپیاد استعدادهای برتر در گروه پسران در رده سنی ۱۰تا ۱۸ سال و در دو گروه ۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

photo_2019-08-25_19-16-32

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: رقابت‌ها و سنجش آزمون‌های عملی استعدادیابی از ۲ تا ۵ شهریور ماه ویژه پسران در زمین اختصاصی مینی گلف شهر ساری برگزار می‌شود.

اکبری ادامه داد: چهارنفر از ورزشکاران منتخب رشته مینی‌گلف در بخش پسران پس از چندین نوبت برگزاری مسابقات انتخابی به این دوره از المپیاد اعزام شدند.

او افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه فاقد زمین استاندارد مینی‌گلف است، چند دوره اردوی آمادگی و تمرینی در استان‌های همجوار که دارای زمین استاندارد هستند برگزار کردیم.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: امیرحسین سالاری، محمدمهدی محمدی، مهراب فلامرزی و محمدحسین چهری اعضای تیم پسران مینی‌گلف کرمانشاه را تشکیل می‌دهند و احسان اکبری به عنوان مربی همراهی تیم استان کرمانشاه را به عهده دارد.

اکبری ادامه داد: نفرات برگزیده این المپیاد به صورت مستقیم تحت نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار می‌گیرند.

photo_2019-08-25_19-17-19

او ضمن ابراز خرسندی از کسب نتایج ارزشمند بازیکنان در المپیاد گلف افزود: با وجود نداشتن زمین و تجهیزات به روز این رشته ورزشی، اما با هنر خاص مربیان در آموزش صحیح قوانین و مهارت‌ها و ایجاد انگیزه در بازیکنان توانستیم نتایج درخشانی را کسب نماییم.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه پس از اینکه بازیکن گلف پسران کرمانشاه صاحب مقام نقره و یکی از بازیکنان دختر کرمانشاه در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گلف صاحب مدال برنز شد.

اکبری ادامه داد: شاهد استقبال هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به این رشته ورزشی هستیم و خانواده‌ها علاقه‌مند به ثبت‌نام فرزندشان در رشته گلف و کمیته‌های زیرمجموعه از جمله مینی‌گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت هستند.

او افزود: امیدواریم با مساعدت مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، به زودی شاهد ساخت و بهره‌برداری یک زمین استاندارد مینی‌گلف و یک زمین رنج گلف(برای ضربات اولیه و پرتاب‌های بلند) در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان