//
کدخبر: ۱۹۹۲۱۷ //

۷۵ میلیون به اضافه یک بازیکن برای جذب پوگبا

فوتبال جهان - باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پیشنهاد قابل‌توجهی به منچستریونایتد داده است.

75 میلیون به اضافه یک بازیکن برای جذب پوگبا
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند؛ مدیران باشگاه رئال مادرید برای برآورده کردن یکی از خواسته‌های اصلی زین‌الدین زیدان در فصل نقل‌وانتقالات جاری که همان جذب پل پوگبا است، پیشنهادی 75 میلیون یورویی به منچستریونایتد داده‌اند و در کنارش حاضر هستند حتی گرث بیل و ایسکو را به شیاطین سرخ واگذار کنند.

باشگاه یوونتوس هم رقیب اصلی رئال مادرید در راه به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است، اما جذب این بازیکن در حال حاضر اولویت این باشگاه ایتالیایی نیست چرا که یوونتوس اکنون تمام تمرکز خود را روی جذب ماتیس دلیخت، مدافع 19 ساله آژاکس گذاشته است. 

نشریه «ایونینگ استاندارد» مدعی شد، رئال مادرید امیدوار است با پیشنهادی که به منچستریونایتد داده، دست برتر در رقابت با یوونتوس را پیدا کند. رئالی‌ها که فصل گذشته عملکردی ناامیدکننده‌ای از خود ارائه کردند، تا کنون در این تابستان رودریگو، فرلان مندی، اِدر میلیتائو، لوکا یوویچ و ادن اِزار را به خدمت گرفته‌اند.

در حالی که پل پوگبا خود اخیراً گفته بود که علاقه‌مند به کسب تجربه و چالشی جدید در این تابستان است و به جدایی‌اش از منچستریونایتد اشاره کرده بود، مینو رایولا مدیر برنامه‌های وی هم روز گذشته گفت که همه می‌دانند پوگبا تمایل به جدایی از منچستریونایتد دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان