//
کدخبر: ۲۰۹۵۰۰ //

پاسخ منفی مهاجم یوونتوس به پیشنهاد PSG

مهاجم کروات راه‌راه پوشان تورین به پیشنهاد پاریسی‌ها پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی مهاجم یوونتوس به پیشنهاد PSG
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت «گل» با انتشار گزارشی مدعی شد ‌ماریو مانژوکیچ پبشنهاد باشگاه پاری‌سن‌رژمن را رد کرده است و حداقل تا ماه ژانویه در جمع راه‌راه پوشان تورین باقی خواهد ماند. قهرمان فرانسه در پی مصدومیت ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه که به ترتیب 3 و 4 هفته به دور از میادین خواهند بود به فکر جذب یک مهاجم افتاده‌، این در حالی است که ممکن است نیمار هم این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کند.

پاری‌سن‌ژرمن در حالی در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی در فکر به خدمت گرفتن مانژکیچ 33 ساله افتاده که گفته می‌شود نام این مهاجم کروات در لیست یوونتوس برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفته است و مائوریتزو ساری ترجیح می‌دهد از زوج آرژانتینی پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین در کنار کریستیانو رونالدو استفاده کند

مانژوکیچ که تا سال 2021 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، پیش از این در این تابستان گفته شد که مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد و ممکن است به جمع باواریایی‌ها بازگردد.

این مهاجم کروات که در سه فصل گذشته در ترکیب یوونتوس عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کرده، تا کنون در 162 بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و 44 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان