//
کدخبر: ۲۰۹۴۹۹ //

اعلام سید بندی لیگ قهرمانان اروپا

بعد برگزاری آخرین بازی‌های باقی‌مانده از رقابت‌های پلی‌آف و مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سیدبندی قرعه‌کشی این رقابتها مشخص شد.

اعلام سید بندی لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

دیشب با برگزاری آخرین رقابتهای پلی‌آف برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تکلیف تیمهای حاضر در مرحله گروهی فصل پیش روی این رقابتها مشخص شد. به این ترتیب در قرعه‌کشی این مرحله که امشب در موناکو برگزار خواهد شد سیدبندی قرعه‌کشی مشخص شده است.

رقابت‌های مرحله گروهی در تاریخ‌های 17 و 18 سپتامبر، 1 و 2 اکتبر، 22 و 23 اکتبر، 5 و 6 نوامبر، 26 و 27 نوامبر و 10 و 11 دسامبر برگزار خواهد شد.

سید اول رقابتها شاهد حضور سه تیم انگلیسی لیورپول، چلسی و منچسترسیتی خواهد بود. از اسپانیا بارسلونا در این سید قرار دارد. یوونتوس هم نماینده ایتالیا در سید یک خواهد بود. بایرن مونیخ آلمان، پاری سن ژرمن و زنیت سنت‌پترزبورگ هم دیگر تیمهای سید اول خواهند بود.

اما در سید دوم شاهد حضور دو تیم اسپانیایی خواهیم بود. دو تیم شهر مادرید رئال و اتلتیکو در این سید حضور دارند. بوروسیا دورتموند هم نماینده آلمان در این سید خواهد بود. ناپولی ایتالیا، تاتنهام از انگلیس، شاختار از اوکراین، بنفیکا از پرتغال و آژاکس از هلند هم دیگر باشگاه‌های حاضر در این سید هستند.

اما در سید سوم لیون به عنوان نماینده فرانسه حضور خواهد داشت. بایر لورکوزن و سالزبورگ اتریشس، المپیاکوس یونان، والنسیای اسپانیا، کلوب بروخه از بلژیک، اینترمیلان ایتالیا و دیناموزاگرب دیگر تیمهای حاضر در این سید هستند.

اما در سید چهارم هم شاهد حضور لوکوموتیو مسکو، خنک بلژیک، گالاتاسارای ترکیه، لایپزیش آلمان، اسلاویا پراگ از جمهوری چک، ستاره سرخ بلگراد، آتالانتای ایتالیا و لیل فرانسه خواهیم بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان