//
کدخبر: ۲۱۱۰۹۱ //

سرپرست پرسپولیس از اجرای قانون ۱۰-۹۰ در دربی استقبال کرد

محسن خلیلی سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرد که موافق اجرای قانون ۱۰-۹۰ تماشاگران در بازی دربی هفته چهارم لیگ‌برتر است.

سرپرست پرسپولیس از اجرای قانون ۱۰-۹۰ در دربی استقبال کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن خلیلی با اشاره به شروع دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس گفت:

    پس از تعطیلات سه روزه بازیکنان از امروز تمریناتشان را از سر گرفتند و برنامه منظمی داریم؛ سایر بازیکنان تیم هم به غیر از ملی‌پوشان با آمادگی کامل در تمرینات حضور دارند، کالدرون نیز که هم‌اکنون در گردهمایی مربیان برتر آسیا در شانگ‌های چین حضور پیدا کرده، از جمعه به تمرینات باز خواهد گشت؛ در مجموع همه چیز خوب پیش می‌رود.

محسن خلیلی افزود:

    برنامه منظمی داریم. همچنین کالدرون تاکید داشت که با یک حریف سطح بالا بازی داشته باشیم و به همین خاطر با ابراهیم صادقی صحبت کردم و در نظر داریم یک بازی دوستانه با تیم خوب سایپا برگزار کنیم؛ پس از آن هم تمرینات در روز‌های تاسوعا و عاشورا (دوشنبه و سه‌شنبه) تعطیل است و از چهارشنبه برنامه‌های اصلی و تمرینات جدی‌مان را برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان آغاز خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد:

    در غیاب ملی‌پوشان با نظر کالدرون سه بازیکن برتر تیم جوانان هم به تیم اصلی اضافه شدند و در تمرینات حضور خواهند داشت. کالدرون پس از بازی اول، ۲ بازی دوستانه در نظر گرفت، یکی با تیم امید باشگاه و دیگری با تیم جوانان، تا نشان دهد نگاه ویژه‌ای روی آکادمی دارد.

محسن خلیلی در مورد شرایط مصدومان این تیم نیز افزود:

    فرشاد احمدزاده با نظر کادر پزشکی در تمرینات غایب بود، اما با شروع دور جدید تمرینات و پشت سر گذاشتن برنامه‌های درمانی با روحیه خوبی در تمرینات گروهی شرکت دارد؛ جونیور هم در روز‌های ابتدایی حضور در ایران کمی به خاطر تغییر زمان و اختلاف ساعت و حضور در کشوری دیگر کمی دچار مشکل شده بود، اما رفته‌رفته شرایط خوبی پیدا کرد و حضور فعالی هم در تمرینات دارد وبه مرور شرایط ایده‌آل‌تری نیز پیدا خواهد کرد.

محسن خلیلی در مورد غیبت کریم باقری در تمرینات تاکید کرد:

    باقری با هماهنگی کالدرون و باشگاه پیگیر کار‌های شخصی است و به‌زودی به تمرینات باز خواهد گشت. رابطه خوبی بین کالدرون و باقری وجود دارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد علی علیپور و بازگشت او به تمرینات تصریح کرد:

    علیپور از بازیکنان خوب ما است و پس از جلسه با مدیریت باشگاه مشکل او هم برطرف شد و با انگیزه به تمرینات بازگشته است.

محسن خلیلی در مورد برگزاری دربی با قانون ۹۰ به ۱۰ نیز گفت:

    باید حق میزبانی به تیم‌ها داده شود تا آن‌ها لمس کنند که میزبان هستند؛ اگر این قانون عادلانه اجرا شود خیلی هم خوب است و از آن استقبال می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان