//
کدخبر: ۲۱۰۶۹۷ //

شاهکار آل اشپورت/ پرچم کاتالونیا روی پیراهن ملی پوشان ایران

پرچم ایالت کاتالونیا در حالی روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران نقش بسته که این سؤال مطرح می‌شود که چه کسی طرح لباس ملی‌پوشان را تایید کرده است؟

شاهکار آل اشپورت/ پرچم کاتالونیا روی پیراهن ملی پوشان ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین شاهکار طراحی صورت گرفته برای لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران که یک مشکل لاینحل به نظر می‌رسد پرچم ایالت کاتالونیا روی  پیراهن‌های ملی پوشان نقش بسته است! اتفاقی که در تمرینات پنهان نماند و در کمال تعجب در روزهای بعدی به لباس اعضای کادر تیم ملی منتقل شد. در روز اول بازیکنان تیم ملی این پیراهن را پوشیده بودند و در روزهای بعد کادرفنی.

طبق اعلام قبلی بازاریابی فدراسیون فوتبال، لباس‌های این اردو به صورت اختصاصی برای تیم ملی ایران طراحی نشده و طبیعتا نمی‌توان انتظار زیادی برای تغییر این طرح‌ها داشت اما عجیب است که برند آل‌اشپورت به این شکل از لباس‌ها و طرح‌های تیم‌های مطرح فوتبال اروپا کپی‌برداری می‌کند. به طوری که حتی طرح و آرم پرچم کاتالونیا از روی پیراهن بارسلونا در طرح لباس‌های آل‌اشپورت کپی شده و با بی دقتی وارد تمرینات تیم ملی می‌شود.

گذشته از شرایط غیر استاندارد طراحی لباس‌های تیم ملی نکته عجیب عدم نظارت بر طرح و رنگ لباس‌ها پیش از شروع تمرین است، وظیفه‌ای که طبیعتا باید توسط مدیر یا سرپرست تیم انجام و از ورود پیراهنی با پرچم کاتالونیا به تمرینات تیم ملی جلوگیری شود اما ظاهرا مدیر تیم ملی یا به این مسئله واقف نبوده یا متوجه چنین تشابه مشهودی نشده است. البته که مشغله‌های فراوان کاری در بعضی مقاطع موجب می‌شود که افراد وظایف و کارهای اصلی خودشان را فراموش کنند.

پیراهنی که باید تنها نمادهای ملی کشور را به همراه داشته باشد شایسته نیست به این شکل با کپی‌های غیر حرفه‌ای طرح لباس‌های باشگاه‌های اروپایی اعتبار تیم ملی فوتبال ایران را خدشه‌دار کند. البته که فدراسیون باید با شرکت تهیه کننده البسه تیم ملی هم بابت این اتفاق برخورد کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان