//
کدخبر: ۲۱۰۱۰۱ //

امتیاز ویژه سازمان لیگ برای استقلال، تراکتور و پرسپولیس

سازمان لیگ فوتبال قصد دارد دیدارهای هفته سوم استقلال، تراکتور و پرسپولیس را دیرتر از سایر مسابقات برگزار کند.

امتیاز ویژه سازمان لیگ برای استقلال، تراکتور و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از موضوعاتی که در جلسه هم اندیشی مارک ویلموتس با مربیان لیگ برتری مطرح شد، تعدد ملی پوشان تیم های استقلال، تراکتور و پرسپولیس بود. جایی که پرسپولیس ۶ ملی پوش به نام های علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی ترابی و تراکتور ۳ بازیکن ملی پوش به نام های مسعود شجاعی، رشید مظاهری و احسان حاج صفی را در اردوی پیش رو دارد. همچنین استقلال ۴ بازیکن خود یعنی سیدحسین حسینی، وریا غفوری، علی کریمی و سیاوش یزدانی را به تیم ملی داده است.

در چنین شرایطی مربیان تراکتور، پرسپولیس و استقلال این مساله را با سرمربی تیم ملی مطرح کردند که غیبت بازیکنان شان تاثیرگذار خواهد بود. بعد از بحث و بررسی موضوع در حضور مهدی تاج در نهایت قرار بر این شد که بازی های تراکتور، استقلال و پرسپولیس دیرتر از سایر مسابقات برگزار شد.

مهدی تاج در این جلسه قول مساعد داد که به سازمان لیگ ابلاغ کند بازی های ۳ تیمی که بیشترین ملی پوش در تیم ملی دارند را حداکثر دو روز عقب بیندازند.

بر این اساس اگر قرار بر این بود که هفته سوم لیگ برتر طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ شهریورماه برگزار شود، دیدار های تراکتور مقابل ذوب آهن، استقلال با نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در برابر نفت آبادان طی روزهای شنبه ۲۳ و یکشنبه ۲۴ شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان