//
کدخبر: ۲۰۹۸۸۸ //

مهدی امینی: شیخ‌ویسی همیشه برایم یک الگوی بزرگ بوده است

مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از اتفاقاتی که در بازی با نساجی برای شیخ‌ویسی رخ داد بی‌نهایت ناراحت شدم.

مهدی امینی: شیخ‌ویسی همیشه برایم یک الگوی بزرگ بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی امینی  با اشاره به شکست تیمش برابر نساجی گفت: یک بازی پیچیده و سخت را پشت سر گذاشتیم که هفت گل داشت. بازی با نساجی در قائمشهر سختی‌های خاص خودش را دارد و با جوی که در ورزشگاه وجود داشت کارمان سخت‌تر شده بود. با این حال پیکان بازی خوبی انجام داد و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از نساجی بود، ولی متأسفانه استفاده نکردیم.

وی با اشاره به نمایش ضعیف وحید شیخ‌ویسی و اینکه حسین فرکی در نهایت تصمیم به تعویض دروازه‌بان تیمش گرفت، تأکید کرد: شیخ‌ویسی از لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین‌هاست و برای وحید به خاطر اتفاقاتی که رخ داد بی‌نهایت ناراحت شدم. زمانی که من بچه بودم، شیخ‌ویسی دروازه‌بانی می‌کرد و همیشه برایم یک الگوی بزرگ بوده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران همچنین خاطر نشان کرد: من و شیخ‌ویسی قبل از اینکه با هم رقیب باشیم رفیق هستیم و می‌دانم که وحید شرایط سختی را تجربه می‌کرد. البته هر بازیکنی ممکن است در دوران فوتبالش اشتباه کند و این اتفاق چیزی از ارزش‌های وحید کم نمی‌کند.

امینی راجع به شروع بد پیکان در فصل جدید و دو شکست پیاپی این تیم اظهار داشت: این درست است که با دو باخت شروع بدی داشتیم، ولی در بازی با نساجی از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم و به آینده خیلی امیدوار شدیم. امیدوارم در بازی با شاهین بوشهر چهره جدیدی را از پیکان ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان