//
کدخبر: ۲۰۷۹۹۶ //

گل محمدی: برای بازی فردا سروش رفیعی و قاسمی نژاد را نداریم

سرمربی شهر خودرو گفت: تیمی که بتواند تمرکز بیش‌تری داشته باشد شانس بیش‌تری برای پیروزی خواهد داشت.

گل محمدی: برای بازی فردا سروش رفیعی و قاسمی نژاد را نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: خیلی از هوادارن منتظر شروع مسابقات بودند. باید فردا اولین بازی را برگزار کنیم. همیشه اولین بازی‌ها بسیار سخت است. با توجه به این شرایط تیمی که بتواند تمرکز بیش‌تری داشته باشد شانس بیش‌تری برای پیروزی خواهد داشت.

او افزود: مقابل تیمی بازی داریم که یک بار در دیدار تدارکاتی به مصاف آن‌ها رفتیم. بازی سختی داریم اما امیدواریم به هدف خودمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

گل‌محمدی ادامه داد: سروش رفیعی برای بازی فردا محروم است و امین قاسمی‌نژاد هم مصدوم است و طی ٢٠ روزهای آینده به تیم اضافه می‌شود. با توجه به بازیکنانی که از دست دادیم سعی کردیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم. مالک باشگاه هم بسیار زحمت کشیدند و چیزی کم نگذاشتند و توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. در فوتبال امروز اسم‌ها بازی نمی‌کنند و باید آمادگی داشته باشید. بازیکنان اسمی ما کار سختی دارند چون باید از اسم خود دفاع کنند.

وی درباره پاداش آسیایی که قرار بود به بازیکنان پرداخت شود هم گفت: مهم‌تر از پاداش آسیایی بحث تسویه حساب فصل گذشته بود که انجام شد و هیچ بازیکنی طلب ندارد. امسال هم درصد خوبی پرداخت شده و امروز هم پاداش پرداخت می‌شود ما هیچ نگرانی بابت مسایل مالی نداریم.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان درباره انتظارات از تیمش گفت: انتظارات بر مبنای امکانات باشگاه باید باشد. نمی‌خواهم موج ناامیدی منتشر کنم اما در بخش آماده‌سازی ضعیف عمل کردیم و فقط سه بازی تدارکاتی انجام دادیم. در ادامه اردوی ما هم لغو شد و خیلی از برنامه‌ریزی‌های ما انجام نشد. بازیکنان هم دیر به ما اضافه شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان