//
کدخبر: ۲۰۹۳۲۲ //

مخالفت باشگاه برایتون با درخواست جهانبخش

روزنامه معتبر شهر آیندهوون هلند می‌گوید علیرضا جهانبخش به اینکه باشگاه آیندهوون مایل به جذب او است افتخار می‌کند ولی برایتون اجازه ترک باشگاه را به او نداده است.

مخالفت باشگاه برایتون با درخواست جهانبخش
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه هلندی آیندهوونز داگبلاد که در شهر آیندهوون منتشر می‌شود امروز اعلام کرد در تماس با مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی کشورمان متوجه شده که علیرضا خواهان بازگشت به فوتبال هلند و پیوستن به باشگاه آیندهوون بوده اما با مخالفت باشگاه برایتون روبرو شده و در نتیجه این انتقال منتفی شده است.

روزنامه هلندی می‌گوید مدیر برنامه‌های جهانبخش در گفتگو با این روزنامه اعلام کرده ابراز تمایل باشگاه آیندهوون برای جذب علیرضا برای او باعث افتخار بوده و جهانبخش مایل بوده به این باشگاه منتقل شده و به فوتبال هلند بازگردد اما باشگاه برایتون اجازه ترک این باشگاه انگلیسی را به او نداده است.

 

 

باشگاه آیندهوون به خاطر از دست دادن هیروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی خود به دنبال جانشینی برای او می‌گشت و به همین خاطر به فکر جذب جهانبخش افتاده بود.

علیرضا جهانبخش روز سه‌شنبه در دیدار برایتون مقابل بریستول روورز در رقابتهای لیگ کاپ که با پیروزی 2-1 برایتون به اتمام رسید، 90 دقیقه بازی کرد تا اولین بازی فصل جدید خود برای برایتون را انجام داده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان