//
کدخبر: ۲۰۳۵۳۹ //

زاهدی: با دنیزلی می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم

مسیح زاهدی، مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و اگر دنبال این عنوان هستیم، باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم.

زاهدی: با دنیزلی می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مسیح زاهدی با اشاره به اردویی که تراکتورسازی در کشور ترکیه پشت سر گذاشت، گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و چند تیم مطرح از سوپرلیگ ترکیه در کمپی که اردو زده بودیم، حضور داشتند. در این اردو چند بازی دوستانه انجام دادیم و تمرینات پرفشاری را هم پشت سر گذاشتیم. از لحاظ آمادگی به مرز 60 درصد رسیده‌ایم و امیدوارم تا شروع لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم. تمام هدف ما این است که نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تراکتورسازی نسبت به فصل گذشته چه تفاوت‌هایی کرده است، بیان کرد: تیم ما جوان‌تر شده است و این بازیکنان جوان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. از طرفی چند بازیکن باتجربه از جمله سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار داریم و امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم.

زاهدی در مورد کار کردن با مصطفی دنیزلی گفت: دنیزلی یک مربی کارنامه‌دار و باتجربه است که نیازی به تعریف ندارد. ما با این مربی می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چند درصد برای قهرمانی تیمش شانس قائل است، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است و باید وارد بازی‌ها شویم تا ببینیم شرایط چگونه است. از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی صحبت کرد، ولی طبیعتاً تیم ما یکی از مدعیان جدی است و اگر دنبال این عنوان هستیم، باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان