//
کدخبر: ۲۰۷۹۰۱ //

یک نام غیرمنتظره در لیست خرید بارسلونا

ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات و 33 ساله یوونتوس مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

 یک نام غیرمنتظره در لیست خرید بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می رسد یکی از بازیکنانی که چندان مورد توجه مائوریتسیو ساری قرار ندارد، ماریو مانژوکیچ مهاجم باتجربه یوونتوس است و در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن منتشر شده است.

ابتدا به نظر می رسید منچستریونایتد برای خرید مانژو به توافق دست یافته و بعدها نام بایرن مونیخ و دورتموند نیز برای جذب او مطرح شد، اما امروز نشریه توتو اسپورت چاپ تورین مدعی شد بارسلونا نیز به صف خریداران این مهاجم باتجربه پیوسته است.

عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ، دو ستاره بارسلونا هستند که در هفته های اخیر مورد توجه یووه قرار گرفته اند و ممکن است ماریو مانژوکیچ به عنوان بخشی از معاوضه آنها راهی نوکمپ شود. این در حالیست که بارسلونا در همین تابستان آنتوان گریزمان را نیز جذب کرده و به دنبال خرید نیمار، ستاره 27 ساله پاری سن ژرمن نیز بوده است.

البته بازیکنی با سبک بازی ماریو مانژوکیچ در ترکیب بارسا دیده نمی شود. مهاجم کروات در بسیای از موارد نقش مهاجم کاذب را بازی کرده و با درگیری با مدافعان حریف، فضا را برای دیگر بازیکنان در مسیر گلزنی آماده می کند. در صورت توافق برای انتقال ستاره هایی چون عثمان دمبله یا ایوان راکیتیچ به تورین، ممکن است بیانکونری ماریو مانژوکیچ را به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکنان راهی بارسا کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان