//
کدخبر: ۲۰۷۶۴۶ //

اسپورت و افشای جزئیات پیشنهاد بارسا برای نیمار

روز گذشته جلسه ای بین مسئولان بارسا با محوریت نیمار برگزار شد که خروجی آن، پیشنهادی رسمی به پی اس جی برای جذب ستاره برزیلی بود.

 اسپورت و افشای جزئیات پیشنهاد بارسا برای نیمار
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا قصد ندارد تحت هیچ شرایطی در قضیه بازگرداندن نیمار عقب نشینی کند. دیروز انتقال فیلیپه کوتینیو به بایرن رسمی شد و در واقع یکی از گزینه های اصلی برای معاوضه با نیمار از دست رفت؛ اما سران بارسا که هنوز امیدوار به جذب نیمار هستند، در جلسه ای فوری شرکت کرده و پیشنهاد دوم خود برای نیمار را تنظیم کردند. پیشنهادی که کتبا به پی اس جی ارائه شده است.

در جلسه روز گذشته، جوزپ بارتومئو (رئیس) اسکار گرائو(مدیر ارشد) و اریک ابیدال و رومن پلانس از تیم مدیریت ورزشی حاضر بودند و این احتمالا آخرین پیشنهاد بارسا برای نیمار خواهد بود. تنها 13 روز دیگر به پایان نقل و انتقالات باقیمانده و بارسا قرار است قضیه بازگشت نیمار را زودتر یکسره کند.

سه شنبه گذشته اولین دور مذاکرات با پی اس جی بی نتیجه پایان یافت. پی اس جی 100 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن از بارسا را می خواهد ولی بارسلونا که برای جذب دی یونگ، گریزمان، نتو و جونیور فریپو 250 میلیون یورو هزینه کرده، توان مالی لازم برای برآورده کردن توقعات پی اس جی را ندارد و با از دست رفتن شانس معاوضه بازیکن، حالا پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید دائمی نیمار را مطرح کرده است.

طبق ادعای دیاریو اسپورت، پیشنهاد جدید بارسا به پی اس جی، انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی 160 میلیون یورو است که تابستان 2020 پرداخت خواهد شد. در بارسا امیدواری هایی وجود دارد که پی اس جی در نهایت تسلیم شده و به جدایی نیمار رضایت دهد اما رئال مادرید و اخیرا یوونتوس با پیشنهاداتی بهتر، در صدد شکست مذاکرات پی اس جی و بارسا هستند تا برای جذب نیمار وارد عمل شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان