//
کدخبر: ۲۰۷۵۸۰ //

جدیدترین پیشنهاد بارسا برای فوق ستاره PSG

دو روزنامه ورزشی کاتالونیا، اسپورت و موندو دپورتیوو امروز روی جلد خود را به پیشنهاد جدید بارسلونا به PSG برای انتقال نیمار به نوکمپ اختصاص دادند.

 جدیدترین پیشنهاد بارسا برای فوق ستاره PSG
به گزارش فرتاک نیوز،

هر دو روزنامه ورزشی کاتالونیا، اسپورت و موندو دپورتیوو امروز هم روی جلد خود را به انتقال نیمار اختصاص داده و مدعی شدند روز دوشنبه در جریان جلسه مدیران بارسلونا پیشنهاد جدیدی از سوی بارسا برای انتقال این ستاره برزیلی به نوکمپ تنظیم و به صورت مکتوب آماده شده و با اینکه از مفاد این پیشنهاد خبر دقیقی به بیرون درز نکرده ولی هر دو روزنامه با توجه به منابع نزدیک به باشگاه ادعایی درباره مفاد آن منتشر کرده‌اند.

بر اساس این گزارشها بارسا در پیشنهاد مکتوبی که قرار است به PSG ارائه شود، پیشنهادی که از آن به عنوان آخرین پیشنهاد باشگاه کاتالان یاد شده، خواستار این شده که نیمار به مدت یک فصل به صورت قرضی به نوکمپ منتقل شده و در قرارداد او بند خریدی گنجانده شود که بارسا در پایان فصل یعنی در سال 2020 او ار با پرداخت 150 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد. موندو دپورتیوو می‌گوید بهای پرداختی بارسا برای قرارداد قرضی نیمار هم به مراتب بیشتر از قرارداد قرضی انتقال کوتینیو به بایرن یعنی 8.5 میلیون یورو خواهد بود.

موندو می‌گوید آنچه مدیران بارسا را نگران کرده این است که دو هفته مانده به پایان فصل نقل و انتقالات، کاتالان‌ها می‌دانند رئیس PSG الخلیفی معامله با رئال را به معامله با بارسا ترجیح می‌دهد و از سوی دیگر یوونتوس هم وارد این بازی شده و ستاره آرژانتینی‌اش پائولو دیبالا را به باشگاه پاریسی پیشنهاد کرده است.

هفته گذشته در جریان مذاکره نمایندگان بارسلونا با PSG در پاریس، استراتژی بارسا پیشنهاد بازیکنان خود از جمله کوتینیو و راکیتیچ بود ولی با انتقال کوتینیو به بایرن مونیخ حالا دیگر بارسا این گزینه را از دست داده و به همین دلیل است که مدیران این باشگاه با یک تغییر استراتژی ناگهانی، قصد دارند با این پیشنهاد قرضی یعنی پیشنهاد قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید در پایان فصل جاری به سراغ باشگاه فرانسوی بروند.

آنچه باعث شده بارسلونا راه‌حل پیشنهاد بازیکن به PSG را کنار بگذارد این است که کاتالانها ابتدا حاضر بودند روی کوتینیو و راکیتیچ مذاکره کنند و باشگاه فرانسوی به جذب راکیتیچ علاقه نشان داده بود. اما پاریسی‌ها در مذاکرات خود با بارسا خواهان وارد شدن سمدو و دمبله به این معامله هم شده بودند ولی بارسا به صراحت اعلام کرد که این دو بازیکن خود را تحت هیچ شرایطی واگذار نخواهد کرد.

بارسلونا تمایل دارد در مذاکرات آتی با باشگاه پاریسی تلاش کند تا بند خرید قرارداد نیمار اجباری نباشد ولی بعید است PSG راضی شود این ریسک را بپذیرد که نیمار یک سال در بارسا بازی کرده و در پایان فصل بارسلونا اجباری به پرداخت مبلغی کلان برای جذب او نداشته باشد. به همین خاطر مدیران بارسا در صورتیکه موافق به پیش‌برد استراتژی مورد نظرشان نداشته باشند حاضرند با بند خرید اجباری در پایان قرارداد قرضی هم موافقت کنند. با اینحال بارسا می‌داند که در این صورت باید فارغ از عملکرد یک ساله نیمار در نوکمپ، برای این مدت مبلغ قابل توجهی به PSG بپردازد که مسلما به مراتب بیش از 8.5 میلیون یورویی خواهد بود که بایرن مونیخ در سال پیش رو به خاطر استفاده از کوتینیو به بارسا خواهد پرداخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان