//
کدخبر: ۲۰۷۱۸۳ //

خطیر: انتشار خبر درگیری روز گذشته در باشگاه استقلال وارونه بود/ من از استقلال رفته‌ام و قصد برگشت ندارم!

علی خطیر، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال گفت: من به خاطر یکسری فشارهای رسانه‌ها و فضای مجازی از استقلال جدا شدم، ولی همچنان این فشارها وجود دارد و تمام واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند.

خطیر: انتشار خبر درگیری روز گذشته در باشگاه استقلال وارونه بود/  من از استقلال رفته‌ام و قصد برگشت ندارم!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی خطیر، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره اتفاقات چند روز اخیر این باشگاه گفت: واقعیت این است که من نمی‌خواستم صحبت کنم، ولی مجبور شدم حداقل برای اثبات حقانیت خودم و اینکه هواداران بفهمند که چه جریاناتی وجود دارد و همچنان بعد از خروج من از استقلال به کار خود ادامه می‌دهد،‌ مواردی را بیان کنم.

وی در ادامه افزود: من به خاطر یکسری فشارها و مسائلی که از بعضی از رسانه‌ها و فضای مجازی پیش آمده از استقلال جدا شدم، ولی نمی‌دانم چرا دوستان همچنان می‌ترسند و وقتی من بیرون هستم این فشارها وجود دارد و تمام واقعیات‌ها را وارونه جلوه می‌دهند. مسئله‌ای که دیروز اتفاق افتاد به فاصله 10 دقیقه یک رسانه خاص این مسئله را مطرح کرد و همه چیز هم کاملاً وارونه عنوان شد. شما می‌توانید از خود مدیرعامل باشگاه و ریاست هیئت مدیره باشگاه آقای خلیل‌زاده که در جلسه حضور داشتند، بپرسید. اینکه گفتند رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نخواستند مرا ببینند، اصلاً درست نیست. اتفاقاً هر دوی این بزرگواران در بدو ورود من به باشگاه به استقبالم آمدند.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه «من خودم پیشنهاد تشکیل چنین جلسه‌ای را دادم»، عنوان کرد: من خواهش کردم این جلسه برگزار شود. چون احتمال دارد که بخواهم به سوئیس برگردم، درخواست کردم که اگر مسائل مالی وجود دارد مشخص کنیم و اگر موردی هست بنده درباره آنها توضیح بدهم و هر مدرکی که لازم است، ارائه کنم. در جلسه دیروز بنده به همراه آقایان فتحی، خلیل‌زاده و سرکار خانم خلیلی حضور داشتیم. به محض اینکه جلسه ما شروع شد احساس کردم که خانم خلیلی یک «گاردی» نسبت به بنده دارد و در یکی دو مورد حرف‌های بی‌ادبانه‌ای زد. بعداً که پیگیری کردم گفتند شرایط روحی و روانی ایشان خوب نبوده و دخترشان مریض بوده است. من اگر می‌دانستم این مشکل را دارد اصلاً جواب ایشان را نمی‌دادم. در آن رسانه نوشتند که بنده اقدام به پرتاب وسیله‌های روی میز کردم که دقیقاً برعکس است.

خطیر ادامه داد: آقای خلیل‌زاده از این اتفاقات جا خورده بود که چرا این خانم چنین کارهایی کرده است! نیت این خبرگزاری را که در دو روز سه مطلب علیه من نوشته، مشخص است. همین دوست عزیزی را که در این خبرگزاری مطلب می‌نویسد، یک ماه قبل در جلسه‌ای که نمی‌دانستم او هم حضور دارد، دیدم. شما سر قضیه پاتوسی ببینید همین خبرگزاری چقدر به استقلال و بنده فشار آورد. بعد از آن پرسیدیم که چرا این کار را کرده‌اید گفتند که من دوست داشتم شما و استقلال را بزنم! یک خبرگزاری و یک خبرنگار وقتی به این شکل اعلام می‌کنند که دوست داشتیم استقلال و شما را بزنیم، فاجعه است. دوست عزیز بازیکنی که در صداوسیما در مورد خطیر صحبت می‌کنید، چرا واضح صحبت نمی‌کنید؟ شما چندین بار بنده را دیدید، اگر من به استقلال می‌آوردمت آدم خوبی بودم؟ من وقتی به ورزشگاه می‌رفتم اصلاً احساس نمی‌کردم که مدیر باشگاه هستم و خودم را یک هوادارا می‌دانستم. وقتی در بازی‌های استقلال در ورزشگاه بودیم آقای فتحی به من می‌گفت که یک جای دیگر بنشینم، چون وقتی استقلال گل می‌زد مثل یک هوادار خوشحالی می‌کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که موضوع استعفای استراماچونی ارتباطی با استعفای خودش دارد، گفت: حقیقت ندارد. آقای استراماچونی اگر می‌خواست به خاطر من استعفا بدهد فردای روزی که رفتم، استعفا می‌داد. استراماچونی اینقدر حرفه‌ای است که نخواهد به خاطر کسی استعفا بدهد. یکسری اتفاقات افتاده و امکاناتی که می‌خواسته، فراهم نشده است، او هم حق دارد. آقای استراماچونی امکانات می‌خواهد، چون در باشگاه‌های بزرگی کار کرده است. من دیدم که آقای فتحی و هیئت مدیره و مجموعه باشگاه تلاش می‌کنند. مشکل فوتبال ما منابع مالی است و اگر منابع باشد هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. واقعیت این است که مدیریت در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خیلی سخت است و مدیران چون منابعی وجود ندارد با یک حجم مشکلات و انتظارات روبه‌رو هستند. 10 روز دیگر هم بحث مجوزهای حرفه‌ای است و شرایط خیلی سخت است.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در واکنش به اینکه گفته‌اند او در حال مذاکره با یک بازیکن عراقی است، تصریح کرد: این موضوع یک دروغ محض است و این هم ماحصل کارهای دوستانی است که در مورد آنها در کنفرانس خبری‌ام صحبت کردم. گفتم خواهش می‌کنم این جریاناتی را که الان شکل می‌دهید درست نیست. به خدا من از استقلال رفته‌ام. من بودم جریان می‌ساختید و الان که رفته‌ام هم جریان می‌سازید؟! من در آن مدتی که در استقلال بودم دست این افراد را از باشگاه قطع کرده بودم. الان چه کاره باشگاه هستم که  با بازیکن مذاکره کنم؟ این بازیکن عراقی شیعه است و ارتباطش با ایران بسیار خوب. یکی از اقوامش مریض بود و به تهران آمده بود. من با بازیکنان عراقی به واسطه حضور طارق همام ارتباط خوبی دارم. حتی با بشار رسن هم ارتباط خوبی دارم. این بازیکن عراقی به تهران آمده بود و یک دوست مشترکی داشتیم و گفته بود که می‌خواهد مرا ببیند. مصطفی محمد با الزورا قرارداد دو ساله دارد و اصلاً نمی‌تواند به ایران بیاید. این بازیکن زیر 23 سال است و دردسرهای خاص خود را دارد. من از باشگاه رفته‌ام، مگر بابت هر میهمانی که به خانه من می‌آید باید جواب بدهم؟ من الان چه کاره باشگاه استقلال هستم؟ من خواهش می‌کنم دوست عزیز، خبرگزاری محترم و همه عزیزانی که همچنان به من لگد می‌زنید، من از استقلال رفته‌ام و قصد برگشت ندارم. من به میل خودم رفته‌ام و حتی خواهش کردم که استعفای مرا بپذیرند. آقای خلیل‌زاده می‌تواند در این باره توضیح بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان