//
کدخبر: ۲۰۷۱۸۱ //

نکته ای جالب در لیست داوری های هفته اول لیگ برتر

بازی تیم های ذوب آهن و سایپا در هفته اول رقابت های لیگ برتر با یک اتفاق جالب همراه خواهد بود و آن قضاوت این بازی است.

نکته ای جالب در لیست داوری های هفته اول لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان لیگ اسامی داوران هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد و در میان اسامی مطرح و نام آشنای داوری یک اسم ناشناخته به چشم می خورد. بازی حساس تیم های ذوب آهن و سایپا به عنوان دوتا از قدیمی ترین تیم های لیگ برتر ایران در هفته اول را مرتضی منصوریان قضاوت خواهد کرد. داوری که فصل گذشته ابتدا به عنوان داور ذخیره در لیگ یک کارش را آغاز کرد و بعد در ادامه توانست در دوبازی در لیگ یک قضاوت کند. او فصل گذشته دو بازی مس رفسنجان-آلومینیوم اراک و همچنین بازی گل ریحان-نود ارومیه را سوت زد.

اما نکته جالب حضور منصوریان علاوه بر اینکه با وجود تجربه کم قرار است یک مسابقه حساس لیگ برتری را سوت بزند ، تشابه اسم فامیلی او با سرمربی تیم ذوب آهن علیرضا منصوریان است. اما تشابه اسم ها تنها به منصوریان ها ختم نمی شود در این بازی هر دو کمک داور هم سخندان هستند. رضا سخندان کمک داور قدیمی و سرشناس در کنار یعقوب سخندان برادرش در این بازی منصوریان را کمک خواهند کرد.

از این بازی که بگذریم در لیست داوری های هفته اول نکته جالب بازهم وجود دارد. در حالی که علیرضا فغانی داور مطرح فوتبال ایران و جهان در این هفته باید در گرمای مسجد سلیمان بازی نفت این شهر و تراکتور را سوت بزند برادر همسرش امیر عرب براقی چند کیلومتر آنطرف تر در اهواز ، قضاوت تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را فضاوت می کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان