//
کدخبر: ۲۰۵۲۲۶ //

در شب قرعه‌کشی لیگ نوزدهم کسی سراغی از داوران نمی گیرد!

امروز قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در حالی انجام می شود که هنوز با داوران فصل گذشته تسویه حساب نشده است.

در شب قرعه‌کشی لیگ نوزدهم کسی سراغی از داوران نمی گیرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

فصلی که گذشت از هر قشری بیشتر این داوران و کمک داوران بودند که مورد اماج حملات باشگاه ها و حتی رسانه ها قرار گرفتند.

البته فارغ از ضعف فنی قضاوت ها که تا حدودی انتقادها را توجیه می کرد در کمیته داوران هیچگاه سازوکار نحوه برخورد با داوران خطاکار و پر اشتباه مشخص نشد و از سویی کمیته انضباطی فدراسیون هم در نحوه برخورد با باشگاه ها هیچگاه به موقع وارد عمل نشد و در مجموع فصل گذشته بیشترین مباحث حول داوری ها و بیانیه های باشگاه ها چرخید.

حالا تصور کنید در شرایطی که شما داور هستید و مورد سخت ترین حملات قرار گرفته اید اما هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکرده اید!

در آستانه شروع فصل جدید و در روزی که قرار است قرعه کشی فصل نوزدهم انجام شود کسی سراغی از داوران نمی گیرد.

شاید اصلا آنها که نوع قضاوتشان واهمیت کارشان از ضروری ترین مباحث لیگ است برای کسی مهم نیست که مدافع حقوقشان باشند.

سازمان لیگ و کمیته داوران به همکاران قاضی خود 10 هفته پرداخت حقوق بدهکار هستند و با این رویه ای که در پیش گرفته شده به نظر می آید این 10 هفته حقوق معوقه اهمیتی ندارد.

به طور متوسط اگر هر داوری در این 10 هفته قضاوت کرده باشد مبلغی بین 10 الی 8 میلیون تومان از سازمان لیگ طلب دارد. این آمار منهای کمک داوران هستند که مبلغ حقوقشان پایین تر از داوران وسط است.

امروز قرعه کشی لیگ برتر است و قاعدتا باشگاه ها از انگیزه فراوانی برای شروع لیگ برخوردار هستند و بعد از چند هفته تاخیر در شروع لیگ توقع برگزاری مسابقات به نحو احسن را دارند اما ظاهرا دومینو برای تکمیل شدن کامل نیست. سازمان لیگ در همین آستانه لیگ چطور توقع دارد داوران با قدرت و انگیزه در لیگ برتر سوت بزنند درحالی که هنوز مطالبات فصل پیش خود را دریافت نکرده اند و صدای کسی هم در نمی آید؟ آیا وظیفه یک مجموعه حمایت از زیر دستانش نیست؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان