//
کدخبر: ۲۰۶۹۱۵ //
جنگ بزرگ برای رسیدن به ترکیب افتتاحیه

جدال پرسپولیس برانکو و پرسپولیس گابریل

در فاصله کمتر از یک هفته مانده به اولین دیدار پرسپولیس، تنها دو بازیکن شرایط مبهمی برای حضور در ترکیب این تیم برابر پارس جم دارند.

جدال پرسپولیس برانکو و پرسپولیس گابریل
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش سرویس ورزشی فرتاک نیوز،  تمرین امروز پرسپولیس با تصمیم گابریل کالدرون تعطیل شد تا آنها خود را مهیای یک هفته سخت آماده کنند. هفته‌ای که می‌تواند مشخص کننده سرنوشت آنها در طول فصل باشد و طی تمرینات باقیمانده جواز حضور در ترکیب اصلی را کسب کنند.

بازیکنان پرسپولیس با توجه به تجربه‌ای که دارند به خوبی از این نکته آگاه هستند که سرمربیان خارجی معمولا با شناخت نفرات اصلی خود و دستیابی به نتیجه احتمالی کمتر دست به تغییرات خواهند زد و این مساله باعث خواهد شد تا شانس آنها در طول فصل برای خودنمایی در ترکیب کاهش یابد و فشار بیشتری را متحمل شوند.

در ترکیب کنونی و در آخرین تمرین این تیم، فرشاد احمدزاده و محمد انصاری با مصدومیت جزیی مواجه شدند و کامیابی نیا با مصدومیت کتف راهی بیمارستان شد. حسین ماهینی نیز علیرغم بازگشت به تمرینات گروهی نیاز به سه هفته دیگر برای دستیابی به آمادگی کامل دارد تا بتواند شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد. دیگر بازیکن مصدوم و دور از ترکیب پرسپولیس سیامک نعمتی است که با توجه به مصدومیت در اردوی ترکیه و عمل جراحی روی بینی‌اش، مدتی دور از ترکیب خواهد بود.

این مساله باعث خواهد شد تا در 5 روز باقی مانده تا دیدار با پارس جنوبی جدال سختی در تمرینات این تیم برای حضور در ترکیب شکل گیرد و بازیکنان مصدوم نیز به دنبال این باشند تا با حداکثر آمادگی شانس خود را برای رقابت در این زمینه دنبال کنند.

فارغ از مصدومان پرسپولیس، علیرضا بیرانوند نیز در حال حاضر به دلیل محرومیت دیدار هفته اول این تیم را از دست داده و امیدوار است در جدال با تراکتورسازی شانس بازگشت را به دست بیاورد.

با این حال باید دید وضعیت سیدجلال حسینی نیز برای فصل جدید و شروع لیگ به چه شکل خواهد بود؛ کاپیتان باتجربه سرخپوشان مدتی از تمرینات گروهی و دیدارهای تدارکاتی این تیم به دور بوده تا شایعه غیبتش در دیدارهای هفته‌های ابتدایی شکل گیرد. با این حال او طی روزهای اخیر بار دیگر شرایط مناسب بدنی را به دست بیاورد و حضوری فعال در تمرینات دارد و باید دید شانس او به چه شکل خواهد بود.

 

ترکیب پرسپولیس برای دیدار افتتاحیه لیگ

با توجه به تغییراتی که کالدرون طی دیدارهای تدارکاتی در ترکیب تیمش داشته، شاید نتوان به شکل دقیق نسبت به ترکیب احتمالی او در دیدار هفته اول برابر پارس جنوبی به قطعیت رسید و شاید تنها جایگاه بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه با توجه به غیبت علیرضا بیرانوند قطعی باشد.

در سمت راست نیز محمد نادری که هفته گذشته مصدومیت جزیی داشت، اکنون شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داراست و در سمت راست نیز مهدی شیری مدعی حضور در ترکیب سرخپوشان است. در خط دفاعی شاید بار دیگر شاهد زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده برای شروع فصل باشیم تا شایعات در این خصوص نیز کاهش یاد.

کامیابی نیا علیرغم مصدومیت از ناحیه کتف اما طی چند بار اخیر نشان داده که فردا قادر است با حضور در تمرینات همه را غافلگیر کند و در رقابت برای ترکیب اصلی قرار داشته باشد. نوراللهی نیز دیگر بازیکنی است که حضورش در ترکیب اصلی شاید با قطعیت بیشتری همراه باشد.

دیگر مدعیان حضور در ترکیب اصلی امید عالیشاه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری، سعید حسین پور، آدام همتی و محمد حسینی قرار دارند. طی هفته‌های اخیر و با توجه به شرایط تمرینی و دیدارهای تدارکاتی این تیم شاید بتوان گفت وحید امیری و مهدی ترابی نزدیک‌‍ترین بازیکنان به ترکیب اصلی باشند. با این حال باید در نهایت دید وضعیت کامیابی نیا برای حضور در ترکیب اصلی به چه شکل خواهد بود و در صورتی که هافبک دفاعی پرسپولیس به این بازی نرسد، چه تغییراتی متوجه ترکیب سرخپوشان خواهد بود.

در خط حمله نیز به نظر می‌رسد جایگاه علیپور در ترکیب اصلی تثبیت شده باشد و برای نفر دوم باید دید کالدرون چه تصمیمی خواهد گرفت. طی تمرینات اخیر پرسپولیس، رقابت شدیدی بین روستایی، اسدی و عبدی شکل گرفته و بعید است البته با توجه به ناهماهنگی میان جونیور براندائو و دیگر بازیکنان این تیم و دیر ملحق شدن این مهاجم برزیلی، او فعلا شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد، مگر اینکه کالدرون نظر دیگری داشته باشد.

 

محرومان قطعی: علیرضا بیرانوند

مصدومان قطعی: سیامک نعمتی و حسین ماهینی

مصدومیت جزیی: فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان