//
کدخبر: ۲۰۶۸۶۹ //

پرسپولیس و جونیور به توافق رسمی رسیدند

طبق ادعای مدیران پرسپولیس این باشگاه با مهاجم برزیلی به توافق دست یافته و جونیور ابتدای هفته آینده به تهران خواهد آمد.

 پرسپولیس و جونیور به توافق رسمی رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرغم صحبت‌های مطرح شده در خصوص حضور و همکاری پرسپولیسی‌ها و مهاجم برزیلی مدنظرش، مدیران تیم مدعی شده‌اند جونیور براندائو قطعا روز یکشنبه در تهران خواهد بود.

در شرایطی که پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید تاکنون نتوانسته با مهاجم درخواستی گابریل کالدرون به توافق دست یابد، با این حال گفته می‌شود برخلاف مشکلی که در راه همکاری با مایگا، مهاجم مدنظر مالیایی این باشگاه شکل گرفته بود، آنها این بار با جونیور براندائو مهاجم برزیلی و ۲۴ ساله تیم گویاس به توافق نهایی دست یافته‌اند.

این ادعا در حالی مطرح شده که قرار بود با درخواست کالدرون این مهاجم برزیلی مراحل توافق و عقد قرارداد خود با پرسپولیس را تا پیش از پایان هفته جاری با باشگاه نهایی کرده و روز چهارشنبه نیز در تمرین حاضر شود. یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس اما مدعی است با توجه به فرصت کم باقیمانده و البته کیفیت مورد تایید قرار گرفته براندائو، پیش از عزیمت او به تهران توافقات لازم در خصوص مذاکرات نهایی انجام شده و او قطعا تا روز یکشنبه در تهران حاضر خواهد بود.

در این رابطه سایت برزیلی futebolinterior طی گزارشی مدعی شده که جونیور براندائو، مهاجم مورد نظر پرسولیس است که حضورش در تیم پرسپولیس قطعی شده است. این بازیکن پیشنهاد تیم پرسپولیس را دریافت و قبول کرده است و برای ادامه فوتبالش راهی ایران خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان