//
کدخبر: ۲۰۴۹۲۹ //
سیدجلال مهم ترین بازیکن و کاپیتان ماست

مهم ترین بازیکن پرسپولیس از نظر کالدرون چه کسی هست؟:

سرمربی پرسپولیس گفت: فعلا هیچ تغییری نداریم و می‌‎خواهیم یک بازیکن خارجی بگیریم و کسی از لیست بیرون نخواهد رفت.

مهم ترین بازیکن پرسپولیس از نظر کالدرون چه کسی هست؟:
به گزارش فرتاک نیوز،

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: من خیلی از بازیکنان راضی هستم و خوب کار می‌کنند و در مسابقات تدارکاتی آماده تر از قبل هستند. با روحیه و توانایی بازیکنان آشنا شدند و در خیابان از رفتار هواداران خوشحال هستم. از غذا و موزیک ایران هم خیلی راضی هستم.

کالدرون در خصوص عدم جذب مایگا گفت: دکتر گفتند از نظر پزشکی آمادگی ندارد و ما باید فکر دیگری کنیم. طی 48 ساعت آینده مدیرعامل راهکار جدیدی برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین در خصوص شایعه کاپیتانی نوراللهی در پرسپولیس گفت: من انتخاب نمی‌کنم و کاپیتان مشخص نیست. اگر سید جلال بازی نکند آن موقع مشخص می‌شود که چه کسی کاپیتان است. الان هیچ چیزی مشخص نیست و اگر سید نباشد بعدا مشخص می‌شود چه کسی توانایی کاپیتانی خواهد داشت. من دوست دارم سید جلال کاپیتانم باشد اما به خاطر مصدومیتش این اتفاق نخواهد افتاد و فعلا تمرکز من روی این موضوع نخواهد بود.

وی درباره سیدجلال و استفاده از او در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: سید بازیکن مهمی برای ما خواهد بود و یک نمونه از بازیکن حرفه ای با روحیه بالا است. سن او بالاست و همانقدر هم با تجربه است. به همین دلیل شادی بیشتری به ما می‌دهد. او به پایان دوره بازی خود رسیده و طبیعی خواهد بود و برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. ولی بازیکن مهمی برای ما است.

کالدرون در مورد جذب مهاجم خارجی دیگر نیز گفت:مدیرعامل با گزینه جدید از شب گذشته شروع به صحبت کرده است. یکی از سه بازیکن مورد نظر ما برزیلی است. من یک ویژگی مشخصی از بازیکنان می‌خواهم و نمی‌خواهم بازیکن قرضی داشته باشیم. سه گزینه به باشگاه دادم تا آن‌ها تصمیم بگیرند.

سرمربی پرسپولیس جدایی بازیکنان دیگر از این تیم را رد کرد و گفت: فعلا هیچ تغییری نداریم و می‌‎خواهیم یک بازیکن خارجی بگیریم و کسی بیرون نخواهد رفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان