//
کدخبر: ۲۰۶۲۱۸ //

پرسپولیس جوان با امضای کالدرون (عکس)

تمرینات تیم پرسپولیس با حضور بازیکنانی با استعداد برگزار می شود؛ فوتبالیست هایی جوان که رویاهای خود را در کنار مهره های باتجربه دنبال می کنند.

5XbSiZ3l9VK3

به گزارش فرتاک نیوز، تمرینات پیش فصل برای پرسپولیسی ها در شرایطی آغاز شد که بازیکنان پرتعدادی در تمرین این تیم حضور داشتند اما خبری از سرمربی نبود. اما از زمان اضافه شدن گابریل کالدرون و دستیارهای او به تمرین، کم کم بازیکنان غربال شدند و حالا چیزی حدود 20 فوتبالیست در عضویت تیم پرسپولیس هستند. این در حالی است که تعداد آن ها در نخستین تمرینات به 30 نفر نیز رسیده بود.

در تمرین روز گذشته که با غیبت سه بازیکن اصلی همراه بود، 20 نفر حاضر بودند. در کنار مهره های باتجربه که امیدوارند قهرمانی با پرسپولیس را تکرار کنند، بازیکنان بااستعداد و جوان پرتعدادی نیز حضور دارند. امیرحسین بیات دروازه بان، احسان حسینی مدافع، سعید حسین پور و محمد حسین هافبک، مهدی عبدی و محمد امین اسدی در خط حمله به همراه چند بازیکن دیگر در نقش بنزین سبز در اردوی تیم کالدرون حضور دارند و امیدوارند توسط این مربی به کار گرفته شوند.

نکته مثبت برای بازیکنان جوان پرسپولیس این است که آن ها در کنار یکی از بهترین و باتجربه ترین نسل های پرسپولیس قرار دارند؛ نسلی که سه قهرمانی متوالی، کسب دو گانه، حضور در فینال آسیا، بازی در جام جهانی و... را تجربه کرد و حالا آماده انتقال تجربه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان