//
کدخبر: ۲۰۵۸۰۴ //

تیم یکدست و خلوت؛ استراماچونی همچنان مدعی است

آبی های تهرانی یکی از بهترین و منطقی ترین ترکیب ها را برای شروع لیگ با تصمیمات استراماچونی فراهم کردند.

تیم یکدست و خلوت؛ استراماچونی همچنان مدعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلالی ها تنها یک نام تا تکمیل شدن فهرست خود فاصله دارند؛ فهرستی که با نگاه اولیه به آن یکی از منطقی ترین فهرست هایی است که استقلالی ها در سال های اخیر دارند.

هر چند شروع نقل و انتقالات برای استقلالی ها خیلی تلخ بود اما حالا که آبی ها در آستانه لیگ هستند، ترکیب این تیم به شکل ایده آلی برای شروع لیگ فراهم شده است. آبی ها در هر پست دو بازیکن مدعی در اختیار دارند که با توجه به شرایط سنی و تجربه ای که دارند طی فصل می توانند به آبی ها کمک کنند.

نکته مهم درباره ترکیب استقلال اما جمع شدن این ترکیب با نظر مستقیم استراماچونی است؛ سرمربی استقلال بعد از خریدهای ابتدایی فصل بر رفت و آمد بازیکنان نظارت کامل داشت تا حالا تیمی دلخواه خود را در اختیار داشته باشد.

اطمینان از دروازه و دفاع

استقلال در خط دفاعی و دروازه خود یک ترکیب کامل و آماده در اختیار دارد. حسینی و ناصری به خوبی برای دروازه استقلال رقابت می کنند و آبی ها ترکیبی مطمئن درون دروازه خود دارند که برای یک فصل مشکلی را ایجاد نکند.

وریا غفوری و غلامی در دفاع راست، یزدانی، دانشگر، باقری و طاهرخانی در قلب دفاع حضور دارند و در سمت چپ با اضافه شدن میلیچ به زکی پور، استقلال دو بازیکن بسیار خوب را در اختیار دارد که از بابت نبود هیچ کدام نگرانی نخواهد داشت.

4 هافبک دفاعی با فرم متفاوت؛ در انتظار حضور جانشین پاتوسی

استقلال هافبک دفاعی خود ترکیب بسیار جذابی در اختیار دارد؛ علی کریمی و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی با خصوصیت تدافعی هستند و در کنار این دو بازیکن نیز استقلال فرشید باقری و آرش رضاوند را در اختیار دارد. آبی ها در این منطقه از زمین سینا خادم پور و رضا آذری جوان را هم دارند که به این تیم کمک می کند تا برای جوان گرایی نیز دست باز داشته باشد.

استقلال برای هافبک پشت مهاجم و یا به بیان بهتر پست شماره 10، داریوش شجاعیان را در ترکیب می بیند که پیش فصل فوق العاده ای داشته اما با اضافه شدن جانشین پاتوسی، در این پست نیز دو بازیکن بسیار خوب در استقلال حضور خواهند داشت.

خط حمله کامل است

جمع استقلالی ها در خط حمله کم نقص و بسیار خوب است. دیاباته گزینه اصلی مهاجم نوک است و مرتضی تبریزی و سجاد آقایی پشت سر او حضور دارند. مرتضی تبریزی در کنار تجربه موفق مهاجم نوک می تواند به وینگرهای استقلال یعنی فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، علی دشتی، محمد بلبلی و محسن کریمی اضافه شود تا ترکیب خط حمله استقلال نیز تکمیل باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان