//
کدخبر: ۲۰۵۶۴۷ //

درباره باخت با برانکو صحبت می کنم

امیر بن منصور می گوید که مسئولیت شکست به عهده تمام مسئولان، مربیان و بازیکنان الاهلی است.

 درباره باخت با برانکو صحبت می کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم الاهلی در خانه برابر الهلال عربستان شکست سنگینی تجربه کرد تا برای صعود نیاز به یک کامبک در ریاض داشته باشند.امیر بن منصور سرپرست باشگاه الاهلی ضمن ابراز ناراحتی از باخت 4-2 مقابل الهلال گفت: ما به اشتباهات بازیکنان به خصوص در خط دفاعی باختیم و الهلال موفق شد تا از اشتباهات ما بهترین استفاده را بکند. این باخت برای ما غیر قابل قبول است چرا که آماده سازی خوبی داشته ایم و بازیکنان پتانسیل بالایی دارند.

وی در ادامه گفت: من برا برانکو سرمربی تیم دیدار می کنم تا در مورد بازی صحبت کنم چرا که اشتباهاتی درباره نحوه بازی ما وجود داشت. ما در نیمه اول تیم برتر بودیم و روبه جلو بازی می کردیم اما اشتباهات فردی باعث شد تا شکست بخوریم و مسئولیت این باخت به عهده همه مسئولان اداری، مربیان و بازیکنان است. هنوز فرصت جبران وجود دارد و غیرممکن نیست البته به اینکه بازیکنان چقدر از اشتباهات خود را جبران کنند نیز بستگی دارد. این اولین بازی ما در فصل جدید بود و باید اشتباهات خود را خیلی زود جبران کنیم.

امیر بن منصور همچنین افزود: نقص در دفاع وجود دارد و در لیگ برتر یک مدافع صربستانی خواهیم داشت. فکر می کنم به یک مدافع خارجی دیگر نیاز داشته باشیم که البته نظر نهایی با کادر فنی خواهد بود.

سرپرست باشگاه الاهلی درباره داوری دیدار با الهلال نیز گفت: همیشه داوری اشتباه و خطا دارد و این را قبول داریم اما از ای اف سی انتظار داریم که بهترین داوران خود را برای مسابقات انتخاب کند تا هیچ تیمی ضربه نبیند و عدالت برقرار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان