//
کدخبر: ۲۰۵۲۸۱ //

اصرار کالدرون به جذب مهاجم

با منتفی شدن بحث حضور مایگا در پرسپولیس، سرمربی سرخپوشان همچنان اصرار دارد که باشگاه یک مهاجم خارجی را جایگزین این بازیکن مالیایی کند.

اصرار کالدرون به جذب مهاجم
به گزارش فرتاک نیوز،

 کالدرون حتی 4گزینه را به باشگاه معرفی کرده و از آنها خواسته تا خیلی زود مذاکرات با این بازیکنان را آغاز کنند. نکته اینجاست که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس، در شرایطی روی جذب مهاجم خارجی تأکید دارد که اعتقاد دارد با وجود موقعیت‌سازی‌ تیمش هنوز یک مهاجم تمام‌کننده لازم دارد.
عملکرد علیپور در 2بازی برابر نیروی زمینی و پیکان باعث شده تا این مربی به فکر جذب یک مهاجم خارجی باشد. مهاجم پرسپولیس در بازی برابر نیروی زمینی در جام شهدا با وجود زدن یک گل موقعیت‌های زیادی را از دست داد و در بازی برابر پیکان هم در گلزنی کاری از پیش نبرد. علیپور در تمرینات درون تیمی هم نتوانسته نظر کالدرون را جذب کند تا این مربی به‌دنبال خرید یک مهاجم تمام‌کننده باشد. شنیده‌ها از تمرینات پرسپولیس حاکی از این است که درصورت جذب مهاجم خارجی علیپور با توجه به سیستم هجومی کالدرون به‌عنوان مهاجم کناری استفاده خواهد شد. با تغییر پست آقای گل دو فصل پیش سرخپوشان این بازیکن حالا باید با بازیکنانی مانند ترابی، امیری، سیامک نعمتی و روستایی و حتی عالیشاه رقابت کند. اتفاقی که شاید حتی در ادامه باعث نیمکت‌نشینی این بازیکن شود.
کالدرون با توجه به سیستم 3-3-4خود هم‌اکنون قصد دارد از کمال، نوراللهی و امیری در هافبک و ازفرشاد احمدزاده، علیپور و ترابی در خط حمله استفاده کند. با اضافه شدن یک مهاجم خارجی و بازگشت رسن سرمربی آرژانتینی سرخپوشان به‌دنبال این است که از رسن به جای امیری در خط هافبک استفاده کند و امیری احتمالا در پست مهاجم کناری استفاده خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد هیچ بعید نیست علیپور به نیمکت تبعید شود و در شرایطی که در آستانه حضور در لیگ‌های خارجی قرار داشت باید طعم نیمکت‌نشینی را تجربه کند.
   اختلاف 400هزار دلاری برای خرید مهاجم 
مهاجم مالیایی مدنظر سرخپوشان، در نهایت با رد شدن در تست پزشکی باشگاه حضورش منتفی شد و امروز هم ایران را ترک کرد. با رفتن این بازیکن کالدرون به باشگاه اعلام کرد که خیلی سریع مذاکرات را با گزینه‌های دیگر آغاز کنند. نکته اینجاست که مایگا در فهرست سرمربی پرسپولیس، گزینه چهارم بود و یک گزینه آرژانتینی و همچنین یک گزینه برزیلی اولویت‌های اول و دوم این مربی بودند.
 مدیران باشگاه پرسپولیس از روز گذشته مذاکرات خود را با این 2 بازیکن آغاز کرده‌اند اما نکته مهم، مبلغ بالای قرارداد این دو بازیکن است. شنیده‌ها حاکی از این است که این دو بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس 800هزار دلار پیشنهاد داده‌اند اما باشگاه به آنها اعلام کرده است که حاضر نیست برای جذب یک مهاجم خارجی بیشتر از 400هزاردلار هزینه کند و با این تفاسیر باید دید در نهایت آیا پرسپولیس می‌تواند با این دو بازیکن به توافق برسد یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان