//
کدخبر: ۲۰۵۰۱۱ //

تلاش‌ها برای بازگرداندن سایپا به استان البرز!

نماینده مردم شهرستان کرج در مجلس اعلام کرده بازگشت تیم سایپای تهران به استان البرز آخرین مراحل خود را طی می کند!

تلاش‌ها برای بازگرداندن سایپا به استان البرز!
به گزارش فرتاک نیوز،

سایپای تهران یکی از باشگاه هایی بود که سال ها قبل اسیر انتقال تیم ها به شهرستان ها شد و به کرج انتقال یافت. نارنجی پوشان پایتخت چند سالی در کرج بازی های خود را برگزار کردند اما خیلی زود مسئولان کارخانه سایپا تصمیم گرفتند که تیم را به تهران برگردانند.

حالا با گذشت چند سال برخی مسئولان غیرفوتبالی در استان البرز در تلاش هستند تا بار دیگر سایپا به این استان و شهر کرج برگردد.

عزیز اکبریان نماینده مردم شهرستان های کرج؛ فردیس و اشتهارد  در مجلس شورای اسلامی بعد از دیدار با رئیس هیات فوتبال استان البرز با اعلام این خبر گفت: «رایزنی های لازم در خصوص حضور دوباره  سایپا در استان البرز انجام شده تا علاوه بر اینکه فرصتی برای بیشتر دیده شدن جوانان با استعداد این استان باشد، این تیم بتواند به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور نیز حضور داشته باشد.»

اکبریان حتی برای انجام انتقال سایپا به کرج زمان هم تعیین کرده است: « هفته آینده نشستی با استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان پیرامون این موضوع برگزار خواهیم کرد.هدف این است که در این نشست حضور باشگاه سایپا را در استان البرز قطعی کرده و به امید خدا پیش از آغاز ماه محرم این اتفاق مثبت رخ خواهد داد!»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان