//
کدخبر: ۲۰۴۷۹۷ //

عجیب اما واقعی؛چند ستاره لیگ برتری هنوز بدون تیم!

در شرایطی که گفته می شود تا اواخر مرداد ماه رقابت های لیگ برتر آغاز خواهد شد، هنوز چند بازیکن مطرح تیم های خود را مشخص نکرده اند.

عجیب اما واقعی؛چند ستاره لیگ برتری هنوز بدون تیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به احتمال زیاد اواخر مرداد ماه آغاز می شود. امروز رئیس سازمان لیگ نیز اعلام کرد که روز سه شنبه، 15 مرداد مراسم قرعه کشی این رقابت ها برگزار خواهد شد.

اما در شرایطی که تا این حد به شروع مسابقات لیگ برتر نزدیک شده ایم، هنوز چند بازیکن مطرح تیم های خود را مشخص نکرده اند. مهم ترین افراد حاضر در این گروه، بازیکنان خروجی سرخابی های پایتخت هستند.

سروش رفیعی و شایان مصلح، دو بازیکنی که با نظر گابریل کالدرون از پرسپولیس جدا شدند، هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده اند. درباره مصلح شنیده می شود سپاهان و شهر خودرو مذاکراتی با وی انجام داده اند اما هنوز خبری از عقد قرارداد رسمی نشده است. از آینده سروش رفیعی هم خبرهای مختلفی شنیده شده اما او نیز فعلا مقصد خود را تعیین نکرده است.

دیگر بازیکنی که در کمال تعجب هنوز تیم فصل بعدی خود را نشناخته، روزبه چشمی است. مدافع – هافبکی که در یکی دو فصل اخیر پیشرفت زیادی در استقلال داشت و حتی افتخار حضور در جام جهانی را نیز به دست آورد، قرارداد جدیدی با آبی های پایتخت امضا نکرد و با تیم های خارجی نیز هنوز به توافقی نرسیده است. باید دید چشمی در نهایت فصل جدید فوتبال خود را در چه تیمی سپری می کند.

یکی دیگر از نفراتی که از تیم استقلال جدا شده، پژمان منتظری است. جدایی این مدافع باتجربه از استقلال حاشیه هایی به همراه داشت و او اعلام کرد حاضر نیست به خاطر برخی دلایل، امسال در استقلال بماند. پژمان پیشنهادهایی از برخی تیم ها از جمله فولاد نیز داشت اما آنچه فعلا اعلام کرده، این است که در ایران نخواهد ماند. در حال حاضر از الخریطیات قطر به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می شود اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

بعد از این بازیکنان، به یک خروجی احتمالی پرسپولیس می توان اشاره کرد. تکلیف علیرضا بیرانوند با سرخپوشان هنوز به صورت قطعی روشن نشده است. بیرو البته اگر در پرسپولیس نماند، حتما به اروپا خواهد رفت و مقصد بعدی او از این دو حالت خارج نیست. هرچند با گذر زمان احتمال لژیونر شدن گلر ملی پوش پرسپولیس کاهش یافته اما به هر حال این پرونده هنوز به صورت کامل بسته نشده است.

دیگر بازیکنی که پیش بینی می شد امسال به لیگ ایران بیاید، علیرضا حقیقی است. دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014، سال های اخیر را با روندی نزولی طی کرده و به دنبال رسیدن مجدد به سطح قبلی خود است. حقیقی هنوز ممکن است یکی از ورودی های جذاب لیگ ایران باشد اما هیچ چیز درباره او قطعی نشده است.

نام رضا قوچان نژاد هم چند ماهی است به عنوان یک سورپرایز احتمالی برای لیگ برتر به گوش می خورد. گوچی با پیشنهاد پرسپولیس و تراکتور در ماه های اخیر روبرو شده اما به هیچ کدام پاسخ مثبت نداده است. با حضور مایگا در پرسپولیس، احتمالا باید قوچان نژاد را از فهرست خریدهای احتمالی این تیم کنار گذاشت اما پرونده تراکتور به نظر می رسد که هنوز بسته نشده و ممکن است این مهاجم سابق تیم ملی، به باتجربه هایی مثل دژاگه، شجاعی و حاج صفی ملحق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان