//
کدخبر: ۲۰۴۷۵۴ //

همان دلالی که حسینی را از استقلال جدا کرد، با پروپیچ کار می‌کرد

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال گفت: یک دلال ضربه بسیار سنگینی به فوتبال ایران وارد کرده است.

همان دلالی که حسینی را از استقلال جدا کرد، با پروپیچ کار می‌کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر توفیقی، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگوی خود درباره پرونده پروپیچ عنوان کرد: قرارداد پروپیچ در زمان بزرگوارانی که مسئول نقل و انتقالات بودند، دو ساله بسته شده بود. از سال اول قرارداد پروپیچ 100 هزار دلار مانده بود و قرارداد سال دومش 330 هزار بوده که مجموع آن 430 هزار دلار می‌شد.

وی افزود: آن زمانی که علیرضا منصوریان او را نخواست، نامه‌نگاری کردیم که برگردد و در تمرینات شرکت کند. همان دلالی که سیدمجید حسینی را از استقلال جدا کرد، با پروپیچ کار می‌کرد. من نام این شخص را در شهریور یا مهر سال 96 به حراست فدراسیون فوتبال دادم، کسی که بلاهای زیادی سر استقلال، سپاهان و پرسپولیس آورد، اما فدراسیون هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

توفیقی در ادامه گفت: این آقا همان شخصی است که به عنوان ایجنت توزی معرفی شد. خیلی از بازیکنان تحت نظر او بودند. البته او ایجنت نیست و دلال است. او ایجنت رسمی فدراسیون فوتبال هم نیست. کاوه رضایی را هم او به استقلال آورده بود. ما رضایی را در کورس رقابت با پرسپولیس گرفتیم. قرارداد سال اول کاوه یک میلیارد به همراه 600 میلیون آپشن بود. قرارداد سال دوم 20 درصد اضافه می‌شد و در ایران تنها برای استقلال می‌توانست بازی کند. آن دلال که نام مختصرش «م . ا» است، با لجبازی رضایی را به شارلوا برد.

وی افزود: این آقا برای پرونده پروپیچ وکیل ایتالیایی معرفی کرد که قراردادش با باشگاه استقلال در زمان افشارزاده و پس از آن افتخاری ادامه داشت. همان دلال خواسته بود که اگر توفیقی در این پرونده باشد، دیگر کاری انجام نمی‌دهد، به همین دلیل عملاً کار از دست من خارج شد. مدیران وقت به فکر منافع باشگاه بودند و تصور می‌کردند وکیل ایتالیایی می‌تواند کار را حل کند. بنابراین، پرونده پروپیچ ارتباطی به من نداشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان