//
کدخبر: ۲۰۲۷۲۲ //

فریبا: حتی اگر شده استقلال باید پول قرض کند و طلب پادوانی را بدهد

بهتاش فریبا، پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تأکید کرد که مسئولان این باشگاه باید هر چه زودتر طلب پادوانی را پرداخت کنند.

فریبا: حتی اگر شده استقلال باید پول قرض کند و طلب پادوانی را بدهد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا ارزیابی‌اش از شرایط فعلی استقلال و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است را این‌طور بیان کرد: اعتقاد من این است که استقلال تیم خوبی است، هر چند بازیکنانی که به این تیم اضافه شده‌اند اسمی نیستند، ولی از لحاظ فنی می‌توانند به این تیم کمک کنند. استقلال برخلاف فصل گذشته این بار تمرینات خود را زود شروع کرد و اردوی خوبی را هم در ترکیه پشت سر گذاشت. بازی‌های تدارکاتی هم از تقابل با تیم‌های ضعیف شروع شده است و به تیم‌های قوی‌تر ختم می‌شود تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از ایرادهای مهم در استقلال نداشتن یک بازیکن بزرگ و لیدر در تیم است و اگر پژمان منتظری می‌ماند شاید این نقیصه کمتر دیده می‌شد. من در خبرها می‌خواندم که آقای استراماچونی هم چنین موضوعی را عنوان کرده است. این نشان می‌دهد که او مربی باتجربه‌ای است. باشگاه باید یک لیدر و یک بازیکن بزرگ داشته باشد که مورد تأیید کادرفنی، هواداران، و خود باشگاه هم باشد. البته وریا غفوری بازیکن قدیمی استقلال است که حالا باتجربه‌تر شده و می‌تواند تأثیرگذار باشد، ولی پست بازی این بازیکن هم طوری نیست که به‌عنوان مثال بتواند روی وینگر چپ تیم احاطه داشته باشد.

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین یادآور شد: استقلال در میانه میدان نیاز به یک بازیکن بزرگ دارد، اگر هم چنین بازیکنی با این خصوصیات جذب نشود، استقلال می‌تواند بازیکن بزرگ را بسازد و نقش هدایت تیم را هم به آن بازیکن بسپارد. اصولاً مربیان می‌دانند که در این زمینه چه کار کنند.

وی با بیان اینکه استقلال نیاز به جذب یک دروازه‌بان دارد، خاطرنشان کرد: مشکل دوم تیم نداشتن یک دروازه‌بان دوم مطمئن است. ما به این فکر نمی‌کنیم که شاید حسینی به دلیل نداشتن رقیب خوب تمرین نکند، ما به این فکر می‌کنیم که حسینی در یک بازی مهم به دلیل اخراج یا مصدومیت از زمین بیرون برود و آن وقت استقلال باید یک گلر مطمئن برای حراست از دروازه در اختیار داشته باشد.

فریبا در واکنش صحبت‌های چند روز پیش پادوانی و اینکه مدافع برزیلی خواهان دریافت طلبش از استقلال شده است، تصریح کرد: من اگر جای آقای فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال) بودم در این شرایط به استقلال و امور فعلی تیم فکر و توجه نمی‌کردم و همین امروز طلب پادوانی را می‌دادم، حتی اگر شده باشگاه باید پول قرض کند تا طلب این بازیکن را بدهد. پادوانی باشخصیت‌ترین فوتبالیست خارجی است که تا به امروز به فوتبال ایران آمده است و امیدوارم اتفاقی رخ ندهد که یک عمر پشیمانی و عذاب وجدان به بار بیاورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان