//
کدخبر: ۲۰۲۶۹۷ //

دانشگر: امسال برای ما و هواداران استقلال سال مهمی است

مدافع استقلال می گوید از سال اول حضور در جمع آبی پوشان درس های زیادی گرفته است.

دانشگر: امسال برای ما و هواداران استقلال سال مهمی است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه بعد از اتمام اردوی ترکیه درباره شرایط آبی پوشان گفت: از روز اول طبق برنامه ریزی کادرفنی و باشگاه کار خود را شروع کردیم و تمرینات را منظم و بر اساس خواسته سرمربی تیم پشت سر گذاشتیم. در ترکیه برنامه تمرینی فشرده و پر فشاری داشتیم و کاملا بازیکنان فشار تمرینات را احساس کردند؛ این برنامه تمرینی پر فشار و بدنسازی قطعا در لیگ به ما کمک خواهد کرد.

مدافع استقلال در ادامه صحبت های خود درباره تجربه کار کردن با استراماچونی تصریح کرد: ایشان یک مربی جوان اما با تجربه هستند و ایده خاص خود را دارند که برای اجرای این ایده ها در تمرینات تلاش می کنند. امیدوارم در اولین سال حضور ایشان در استقلال بتوانیم روزهای خوبی در کنار یکدیگر داشته باشیم و روند تیم به شکلی باشد که هواداران خوشحال شوند.

دانشگر که دومین سال حضور خود در استقلال را تجربه می کند، در این باره می گوید: از فصل اول حضور در استقلال درس های زیادی گرفتم و تلاش می کنم با جلب نظر کادرفنی و حضور در ترکیب اصلی، به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهم. قطعا امسال برای ما و هواداران سال مهمی است و می خواهیم از هفته اول نتایجی برای خوشحالی آنها کسب کنیم.

وی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: امسال تیم استقلال با گذشته متفاوت است و تیم چهره های جوانی در ترکیب دارد که باعث می شود در مسیر موفقیت بیشتر از همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم. امیدوارم این حمایت که از شروع تمرینات آغاز شده، در تمامی هفته های لیگ ادامه پیدا کند تا در کنار هواداران در لیگ نوزدهم برای موفقیت گام برداریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان