//
کدخبر: ۲۰۲۲۸۲ //

استخوان‌بندی استقلال دچار مشکل شده/«نظمِ» استراماچونی گره‌گشا است

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم برای حضور در فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: نظمی که سرمربی ایتالیایی در نظر گرفته گره گشا مشکلات استقلال خواهد بود.

استخوان‌بندی استقلال دچار مشکل شده/«نظمِ» استراماچونی گره‌گشا است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فنونی زاده در ارزیابی اش از شرایط استقلال در دوران آماده سازی گفت: استراماچونی تمرینات خوبی را برای تیم در ترکیه در نظر گرفت. دو بازی تدارکاتی باعث شد او تا حدودی بازیکنانش را بشناسد و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهد. نظم و انضباط این روزها حرف اول را در استقلال می زند و بازیکنان می دانند که اگر به شرایط آرمانی نرسند جایی در ترکیب استقلال نخواهند داشت. فنونی زاده به نظم و انضباط اهمیت خاصی می دهد و این می تواند کارگشای استقلال در لیگ نوزدهم باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص انتظارات هواداران از سرمربی و بازیکنان گفت: چندین سال است که آبی پوشان به قهرمانی دست پیدا نکرده اند حالا با آمدن یک مربی حرفه ای ایتالیایی که در اینتر هم مربیگری کرده جز به قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنند. اگر چه آنان می دانند نفرات زیادی از استقلال جدا شده اند و باید از تیم حمایت کنند اما دوست دارند که تیمشان در پایان فصل قهرمان شده و جام را بالای سر ببرد.

وی با انتقاد از خروجی های زیاد استقلال در پایان فصل گذشته گفت: متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال بنا به هر دلیلی از این تیم جدا شده اند و تقریباً استخوان بندی آبی پوشان دچار مشکل شد و مطمئناً تعداد بازیکنانی که به تازگی استقلال پیوسته اند نمی تواند شاکله تیم را حفظ کند.

ای پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان این تیم بتوانند چند تن از بازیکنان جدا شده را همانند منتظری و چشمی دوباره به خدمت بگیرند تا آبی پوشان تقریباً ترکیب فصل گذشته را حفظ کرده زیرا آنها شناخت خوبی از یکدیگر و نوع بازی هم دارند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص حضور یک مهاجم جدید به نام شیخ دیاباته در استقلال افزود: او از فیزیک بدنی خوبی برخوردار است و گفته می شود او یک بازیکن حرفه ای است. البته او را باید در کوران مسابقات دید زیرا در تمرین چیزی مشخص نخواهد شد بلکه جدال با مدافعان گردن کلفت حاضر در لیگ برتر عیار این بازیکن رامشخص خواهد کرد.

وی در خصوص جذب یک دروازه بان دیگر در کنار حسین حسینی گفت: نباید حسین حسینی تنها باشد. به طور حتم استقلال به یک دروازه بان با تجربه دیگر نیاز دارد تا هم یک رقابتی سالم بین دو گلر بوجود بیاید و هم اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای یکی از گلرها افتاد استقلال از نبود یک دروازه با تجربه متضرر نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان