//
کدخبر: ۲۰۱۴۸۷ //

آرژانتینی‌ها به دنبال لغو مجازات لیونل مسی

مقامات فوتبال آرژانتین به دنبال راهی هستند که محرومیت کاپیتان تیم ملی این کشور را لغو کنند.

آرژانتینی‌ها به دنبال لغو مجازات لیونل مسی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری ESPN، اتحادیه فوتبال آرژانتین در تلاش است کارت قرمزی که لیونل مسی در آخرین بازی‌اش برای آلبی‌سلسته گرفت را از کارنامه انضباطی وی پاک کند.

طبق گزارش نشریه ناسیون آرژانتین، اتحادیه فوتبال این کشور با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کُنمبل) تصمیم داور برای اخراج لیونل مسی - در صحنه‌ای که گری مدل، هافبک تیم ملی شیلی در بازی رده‌بندی کوپا آمه‌ریکا با او درگیری فیزیکی پیدا کرد - را ناعادلانه خوانده و خواهان لغو محرومیت او شده است.

در آن بازی که آرژانتین برد و به مقام سوم رسید، مسی از ماریو دیاس دویوار کارت قرمز مستقیم گرفت که آن اولین کارت قرمز کاپیتان آلبی‌سلسته در تمام بازی‌های ملی و باشگاهی‌اش از سال 2005 بود.

  طبق اعلام ناسیون، در نامه‌ای که برای کنمبل ارسال شده و به امضای خود مسی هم رسیده است، اتحادیه فوتبال آرژانتین مدعی شده که ستاره بارسلونا شایسته اخراج نبوده و شاید یک کارت زرد هم برای مجازات وی کافی بود. مسی در صحنه‌ای که منجر به اخراجش شد، مدل را نزدیک به خط عرضی کنار دروازه شیلیایی‌ها هل داد و حرکت او با چند تنه خشن و محکم مدافع تیم ملی شیلی پاسخ داده شد. مسی با اینکه دستان خود را بالا گرفت تا داور را متوجه کند که وارد درگیری نشده، همچون هافبک بشیکتاش کارت قرمز گرفت. او در اعتراض به این تصمیم داور، مراسم اهدای مدال پس از بازی رده‌بندی را تحریم کرد و حاضر به دریافت مدالش نشد.

ظاهراً اتحادیه فوتبال آرژانتین از کنمبل خواسته که اگر قرار است مسی محروم شود، باید حداقل محرومیت که همان یک جلسه ناشی از دریافت کارت قرمز است برای او لحاظ شود و به این ترتیب فقط از بازی دوستانه آلبی‌سلسته مقابل شیلی در روز پنجم ماه سپتامبر در لس‌آ‌نجلس محروم خواهد بود. آرژانتینی‌ها نگران آن هستند که مسی به خاطر اظهاراتش در پایان بازی - زمانی که برگزار کنندگان کوپا آمه‌ریکا و داوران آن را به فساد و تبانی برای قهرمان کردن برزیل میزبان متهم کرد - بیش از یک جلسه محروم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان