//
کدخبر: ۲۰۰۷۳۰ //

پپه مشتری جدید پیدا کرد

مدیر برنامه‌های نیکلاس پپه، ستاره باشگاه فرانسوی لیل که چندین باشگاه بزرگ خواهان جذب او هستند می‌گوید پاری سن ژرمن گزینه جدیدی است که احتمال پیوستن این بازیکن به آن وجود دارد.

پپه مشتری جدید پیدا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر برنامه‌های نیکلاس پپه، ستاره باشگاه فرانسوی لیل که در تابستان جاری چندین باشگاه بزرگ اروپایی خواهان جذب او هستند می‌گوید پاری سن ژرمن هم به جمع تیم‌های خواهان پپه اضافه شده و احتمال پیوستن او به این تیم وجود دارد.

پپه فصل گذشته برای لیل در لوشامپیونا 22 گل به ثمر رسانده و یکی از ستاره‌هایی است که توماس توخل، سرمربی PSG به او علاقه زیادی دارد. توخل چندی پیش گفته بود پپه با کیفیت، سرعت و قدرت بالایش یک بازیکن ایده‌آل است.

اما PSG برای جذب این ستاره ساحل‌عاجی با رقبای بزرگی روبرو است. یکی از مهمترین این رقبا، لیورپول است. رئیس باشگاه لیل چندی پیش تایید کرد که با باشگاه لیورپول برای انتقال پپه مذاکراتی انجام داده است.

حالا مدیر برنامه‌های پپه، سمیر خیاط می‌گوید ستاره ساحل عاجی که ارزش او حدود 65 میلیون یورو برآورد می‌شود در حال بررسی گزینه‌های خود است. او در این باره گفت:" نیکلاس نسبت به همه گزینه‌ها با روی باز برخورد می‌کند. هدف ما این است که او به تیمی که برایش مناسب است منتقل شود".

مدیر برنامه‌های ستاره ساحل‌عاجی لیل در ادامه گفت:" انتقال به PSG هم یک گزینه است. نمی‌توانم بگویم که پپه در فلان تاریخ به پاری سن ژرمن منتقل خواهد شد چون این حرف واقعیت ندارد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باشگاه‌های زیادی پپه را می‌خواهند. برای او مهم است که به باشگاهی برود که بتواند دقایق زیادی بازی کرده و به پیشرفتش ادامه دهد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان