//
کدخبر: ۲۰۰۰۷۸ //

سرنوشت نیمار در چه تیمی رقم خواهد خورد؟

آینده نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سرنوشت نیمار در چه تیمی رقم خواهد خورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پاری سن ژرمن برای فروش نیمار تنها پول نقد می خواهد و در این میان بازیکنان پیشنهادی بارسلونا از جمله عثمان دمبله یا فیلیپ کوتینیو مورد توجه این تیم قرار نگرفته اند و با توجه به تمایل توماس توخل به جذب یک هافبک دفاعی، شاید تنها ایوان راکیتیچ گزینه موجود بارسلونا برای معاوضه باشد.

دیگر گزینه بارسلونا فروش برخی ستاره های خود مثل کوتینیو، دمبله و راکیتیچ به تیم های دیگر و پر کردن خزانه باشگاه برای جذب نیمار است.

از طرفی با توجه به تمایل بارسا به خرید آنتوان گریزمان، شرایط مالی این تیم برای جذب نیمار به طور کاملا نقد مهیا نیست و جوزپ بارتومئو، رئیس بارسا اخیرا دوباره تاکید کرده علاقه ای به خرید نیمار از پاری سن ژرمن ندارد.

انتقال کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید به علاوه پول نقد ممکن است پیشنهاد مورد نظر پاری سن ژرمن برای فروش نیمار باشد، اما مشکل اینجاست زین الدین زیدان تمایلی به ورود ستاره برزیلی به رختکن برنابئو ندارد.

در این شرایط شاید منچستریونایتد می تواند یک گزینه مناسب برای ستاره برزیلی باشد اما ابتدا باید روند جدایی پل پوگبا در این تابستان از یونایتد تکمیل شود تا شرایط مهیای خرید ستاره گرانقیمتی چون نیمار باشد. با این شرایط به نظر می رسد آینده نیمار در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد و مشخص نیست سرنوشت او در چه تیمی رقم خواهد خورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان