//
کدخبر: ۱۹۹۶۵۷ //

لذتی که استقلالی ها از آن محروم اند!

تمرینات استقلال همچنان پشت در‌های بسته دنبال می‌شود و تماشاگران استقلال از این لذت محروم مانده‌اند.

لذتی که استقلالی ها از آن محروم اند!
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلم‌های منتشر شده از تمرین دیروز سرخپوشان، طرفداران پرسپولیس را حسابی سر کیف می‌آورد. در یک بعد از ظهر تابستانی هواداران پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی رفته‌اند و تمرین آماده‌سازی پرسپولیس را می‌بینند و شعار می‌دهند و شعر می‌خوانند، اما تمرینات استقلال همچنان پشت در‌های بسته دنبال می‌شود و تماشاگران استقلال از این لذت محروم مانده‌اند.

فردا که لیگ شروع می‌شود، بازیکن پرسپولیس هواداری را پشت و پناه خود می‌بیند که بیننده تمرین بوده، نفسش به نفس آن‌ها خورده و با تیم بیگانه نیست، اما برای هوادار استقلال بازیکنان این تیم غریبه هستند. نمی‌دانیم استقلال چه وقت می‌خواهد به این بازی پشت در‌های بسته خاتمه بدهد؟ به نظر شما مدیرانی که حضور هواداران در تمرین استقلال را حاشیه تلقی می‌کنند و به مجموعه ورزشی تهرانسر قول می‌دهند دیگر حاشیه‌ای پیش نیاید و تمرینات بدون تماشاگر برگزار شود، به ارزش و جایگاه طرفداران استقلال پی برده‌اند؟

طرفدار استقلال باید تمرین تیم محبوب خود را از نزدیک ببیند، شعار بدهد، شعر بخواند، کیف کند و لذت ببرد. حالا بر فرض که این وسط دو تا نقد هم داشته باشد... مدیری که دستور می‌دهد از تماشاچی معترض فیلم بگیرند و تهدید می‌کند از شما فیلم داریم، معلوم است که معنی هوادار را درک نمی‌کند. بازیکن استقلال باید در همین تمرینات نفس هوادار را پشت گردن خود احساس کند و بداند به چه تیمی آمده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان