//
کدخبر: ۱۹۸۷۸۸ //

دو مهره کلیدی سپاهان در اصفهان؛تمدید قرارداد در کار است؟

مهاجم برزیلی و هافبک مجارستانی فصل قبل سپاهان هم‌اکنون در اصفهان حضور دارند تا احتمال ادامه همکاری شان با این باشگاه افزایش پیدا کند.

دو مهره کلیدی سپاهان در اصفهان؛تمدید قرارداد در کار است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 سپاهان همانند سال قبل جزو باشگاه‌هایی بوده که بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته و نفرات باکیفیتی مثل محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی و ... را جذب کرده، اما آنها در حال حاضر بیشترین هدف خود را برای حفظ دو بازیکن خارجی موثر فصل قبل گذاشتند و به دنبال تمدید قراردادشان هستند.

کی‌روش استنلی که یک سال قبل از ذوب‌آهن به سپاهان رفت و در لیگ هجدهم ۲۶ بازی برای این تیم انجام داد و با ۱۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت، قراردادش با طلایی پوشان به اتمام رسیده و شایعات زیادی درباره جدایی او مطرح است، اما او اکنون در اصفهان حضور دارد و ممکن است  به ماندن در سپاهان رضایت دهد.

ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی فصل گذشته سپاهان نیز که شرایطی مشابه کی‌روش استنلی دارد، در لیگ هجدهم ۲۲ بازی برای طلایی پوشان انجام داد و دو گل زد که عملکرد خوب او در خط میانی با پاس‌ها و ارسال‌های دقیق درکنار نظم دادن به بازی سپاهان موجب شده تا قلعه‌نویی به حفظ او تاکید داشته باشد.

سرمربی سپاهان امروز در مصاحبه‌ای عنوان کرد یک پیشنهاد نجومی به مبلغ ۹۰۰ هزار دلار از یک باشگاه ایرانی به دست کی‌روش استنلی رسیده که با این شرایط به نظر می‌رسد آقای گل لیگ برتر تصمیم دارد پاسخ مثبت به این پیشنهاد  بدهد؛ اما درحال حاضر این مهاجم برزیلی باشگاه آینده خود را انتخاب نکرده است.

کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان امشب در کافه رستورانی در خیابان میر اصفهان در کنار هم دیده شدند که این موضوع نشان می‌دهد احتمال ادامه همکاری آنها با باشگاه سپاهان درصورت توافق مالی وجود دارد و بعید نیست این اتفاق طی روزهای آینده بیفتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان