//
کدخبر: ۱۹۸۷۸۰ //

ساری بدنبال درخشش رونالدو

مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس، تمرکز خود را روی درخشش کریستیانو رونالدو قرار داده است.

ساری بدنبال درخشش رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

مائوریتسیو ساری در همان بدو در دست گرفتن هدایت یوونتوس جلسه ای با رونالدو برگزار کرده و به وی وعده داد بهترین بازی ممکن را از او خواهد گرفت. ساری مدعی شد قصد دارد کاری کند رونالدو حداقل 40 گل در فصل آینده به ثمر برساند و رکورد 36 گل در یک فصل سری آ که متعلق به گونسالو ایگواین در ناپولی و در دوران حضور همین مائوریتسیو ساری است را مال خود کند.

سیستم فصل بعد بیانکونری 3-3-4 خواهد بود و رونالدو به عنوان مهاجم نوک بازی خواهد کرد، در کنار وی نیز پائولو دیبالا و داگلاس کاستا تنها وظیفه تغذیه ستاره پرتغالی را بر عهده خواهند داشت.

قرار است با توجه به سیستم مورد علاقه ساری و اضافه شدن بازیکنانی چون آدرین رابیو و آرون رمزی، مالکیت توپ این تیم افزایش یابد و دقیقا همان مشکلی که رونالدو فصل قبل با مکس آلگری داشت، حالا حل خواهد شد. مائوریتسیو ساری تمایلی به تکرار اشتباه خود در چلسی و تغییر فلسفه سبک بازی یوونتوس ندارد و یوونتوس او تلفیقی از دفاع مستحکم و حملات با تعداد نفرات بالا خواهد بود.

مائوریتسیو ساری در جلسه خود با رونالدو به وی برای فصل پیش رو امیدواری های فراوانی داده و با اضافه شدن بازیکنانی چون ماتیاس دی لیخت، آدرین رابیو و آرون رمزی و شاید پل پوگبا، آنها به دنبال برآورده کردن رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهند بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان