//
کدخبر: ۱۹۸۵۲۰ //

با استفاده از فتوشاپ ایمیل من را جعل کردند/از این فوتبال و همه چیزش بیزار شده ام

رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: اگر اهل اختلاس بودم، هنگامی که به عنوان مدیرعامل شرکت بین الملل نفت در لندن مشغول فعالیت بودم با فروش نفت برای خود و خانواده‌ام کاری می‌کردم.

با استفاده از فتوشاپ ایمیل من را جعل کردند/از این فوتبال و همه چیزش بیزار شده ام
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از حواشی ایجاد شده درباره چند مدیر پیشین فوتبال ایران، عباس ترابیان، رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره حکم صادر شده علیه خود و واکنش‌های خود به این موضوع به صحبت پرداخت.

اعلام رای علیه ما اخلاقی نبود

در ابتدا باید بگویم که از اقدامی که در جهت اعلام عمومی رای نهایی انجام شد بسیار متاسفم. اعلام عمومی رأی بدوی قبل از صدور رأی نهایی به هیچ وجه اخلاقی نیست و با این اقدام آبروی من و کفاشیان را به آسانی برده و زحمات ما را نادیده گرفتند. انتظار داشتیم پیش از قطعی شدن رأی نسبت به انتشار آن اقدام نمی‌کردند.

هرکسی ما را می‌بیند می‌گوید خوردید؟ نوش جانتان!

برای دل خود به فوتبال آمدم، اما با این برخورد به این نتیجه رسیدم از ابتدا حضورم در این فدراسیون اشتباه بوده است؛ امروز هر کسی ما را در کوچه و خیابان می‌بیند راجع به این پرونده سوال می‌کند و با تمسخر به ما می‌گوید: "خوردید نوش جانتان! "؛ آیا این برخورد‌ها درست است؟!

مدارکی داریم که در هر دادگاهی بخواهند ارائه می‌دهیم

در حال حاضر نیز نسبت به این رأی اعتراض کرده‌ایم و منتظر ارسال پرونده به کمیته استیناف به منظور ارائه پاسخ‌های مستدل خود هستیم. دوم تیر ماه نسبت به رأی صادره از سوی کمیته اخلاق فدراسیون اعتراض کرده و مدارک و مستندات خود را به کمیته مربوطه ارائه کردیم. ما دلایل کافی برای اثبات بی گناهی خودمان داریم و حاضریم در هر دادگاهی نسبت به ارائه مدارک مورد نظر اقدام کنیم.

ما تخلفی نداریم یک شرکت دیگر متخلف بود

با این مدارک به تمامی کسانی که به عنوان مسئول این قضایا را دنبال می‌کنند ثابت می‌کنیم که ما تخلفی نکرده ایم و شرکت «ام پی سیلوا» متقلب بوده است، ما در سال ۲۰۱۵ با این شرکت برای برگزاری سه بازی توافق کردیم که به محض مشخص شدن تقلب آنان، همکاری خود را با این مجموعه قطع کردیم.

ما به مراجع فوتبالی نیز تذکر دادیم پیگیری کنند

دفتر این شرکت در دوبی بوده و ما (ترابیان و افراد دخیل در پرونده) از طریق «هوشنگ مقدس» که در آن برهه در دوبی سکونت داشته، نسبت به شکایت از این شرکت اقدام کرده‌یم. از آنجا که وکلای معرفی شده، درخواست وجه بیش از مبلغ قابل استرداد را داده بودند، با صلاحدید رئیس وقت فدراسیون که کاملاً هم منطقی بود از شکایت صرف نظر کردیم البته ما به AFC و FIFA موضوع را گزارش داده و درخواست پیگیری کردیم.

آن‌ها فقط در ایران تقلب نکردند

تقلب این شرکت تنها محدود به فدراسیون فوتبال ایران نبوده و در سال‌های اخیر نیز اسنادی از این شرکت به دست آمده که براساس آن مسئولان و مقامات این شرکت در لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا، تنیس فرانسه، فدراسیون جهانی هندبال، فوتبال مالزی و سنگاپور نیز تقلب کرده و کلاه آنان را هم برداشته‌اند؛ علاوه بر این به تازگی دادگاهی در بریتانیا این شرکت را به دلیل ورشکستگی تعطیل کرده است.

با استفاده از فتوشاپ ایمیل من را جعل کردند

درباره استفاده از ایمیل شخصی نیز باید بگویم آن زمان در فدراسیون اتوماسیون اداری نبود که از آن طریق با شرکت مذکور مکاتبات صورت گیرد، در ضمن مسئولان پلیس فتا و بخش IT فدراسیون فوتبال ایمیل مرا به دقت بررسی کرده و مشخص شد که این شرکت با استفاده از فتوشاپ ایمیل را جعل کرده است؛ این در حالی است که در گزارش معاون دبیر کل نیز، به طور جداگانه این موضوع رسیدگی شد البته یاد آور می‌شوم تمامی مکاتبات و صورت‌حساب‌ها از کانال اداری انجام می‌گرفت و بخش مالی و روابط بین الملل نیز از آن اطلاع داشتند.

از این فوتبال و همه چیزش بیزار شده ام

با شرایط به وجود آمده، از فوتبال و همه چیز آن بیزار شده‌ام؛ مرا به اتهام سهل انگاری در مدیریت محکوم و قبل از صدور رأی نهایی آن را منتشر کردند؛ اقدامی که موجب دگرگونی خود و خانواده‌ام شده است. چنانچه اهل اختلاس بودم هنگامی که به عنوان مدیرعامل شرکت بین الملل نفت در لندن مشغول فعالیت بودم با فروش نفت برای خود و خانواده ام کاری می‌کردم، اما به هیچ عنوان دست به چنین کاری نزده و همیشه سالم زندگی کرده‌ام.

کفاشیان از مدیران پاک و بااخلاق ایران است

درباره کفاشیان نیز باید بگویم او نیز اگر می‌خواست در زمان مدیریتِ اداره نظارت ارز بانک مرکزی، کاری می‌کرد؛ او از مدیران با اخلاق و پاک کشور بوده و هست و بدون هیچ شبهه‌ای هشت سال در فدراسیون فوتبال نیز مدیریت کرد. امروز با آبروی او نیز بازی کرده و آرامش او را هم بر هم زده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان