//
کدخبر: ۱۹۷۸۵۱ //

چرایی اعلام نشدن رای کفاشیان و تربیان؟!

چند روز پیش یکی از بخش های خبری صدا و سیما اعلام کرد عباس ترابیان و علی کفاشیان طی حکمی از سوی کمیته اخلاق 5 سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شدند.

چرایی اعلام نشدن رای کفاشیان و تربیان؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

اما این خبر به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشد. یکی از اعضای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا رای مورد اشاره در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام نشده به خبرنگار ما گفت: رای تا زمانی که قطعی نشود به صورت رسمی اعلام نخواهد شد. بعد از رای کمیته اخلاق طبیعتا کسی که رای به ضرر او صادر شده است می تواند به رای اعتراض کند و باعث رفتن پرونده به کمیته استنیاف شود که در خصوص پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان این اتفاق رخ داده است. رای نهایی را کمیته استیناف صادر می‌کند و سایت فدراسیون فوتبال به طور حتم رای کمیته استیناف را اعلام می کند چرا که رای کمیته استیناف بر خلاف رای کمیته اخلاق قطعی خواهد بود. البته رای کمیته اخلاق در صورت عدم اعتراض از سوی کسی که رای به ضرر او صادر شده قطعی می شود که در پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان این اتفاق رخ نداده است و آنها به رای صادره از سوی کمیته اخلاق اعتراض کرده اند.

گفتنی است علی کفاشیان و عباس ترابیان بر سر پرونده حق پخش از سوی یک شبکه خارجی به مدت 5 سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان