//
کدخبر: ۱۹۸۵۱۶ //

چند خبر کوتاه از تیم محبوب پایتخت

در حالی که برخی رسانه‌ها از حضور رضا شکاری در پرسپولیس خبر داده بودند، اما مدیران باشگاه سرخپوش پیشنهادی به این بازیکن نداده اند.

چند خبر کوتاه از تیم محبوب پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل نقل و انتقالات برای تیم‌های لیگ برتری آغاز شده و باشگاه‌ها درصدد جذب بازیکنان مورد نظر شان هستند تا در لیگ نوزدهم نتایج خوبی بدست آورند. استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، پدیده مشهد و ... بازیکنان خوب و زیادی را به خدمت گرفتند و درصدد کسب قهرمانی هستند.

در این بین پرسپولیس که تا دیروز (دوشنبه) درصدد پیدا کردن جانشین برانکو بود، با گابریل کالدرون به توافق رسید تا این مربی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخپوشان این است که به احتمال زیاد علی علیپور راهی بلژیک خواهد شد و ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد تا پرسپولیس بدون مهاجم نوک شود. البته مهدی شریفی برای سرخپوشان در این پست می‌تواند بازی کند و باید دید کالدرون به او بازی خواهد داد یا خیر؟

سرخپوشان فوتبال ایران در این باره به مهدی طارمی پیشنهاد دادند و در صدد به خدمت گرفتن او بودند، اما طارمی بیان کرد که دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند و به همین دلیل به پرسپولیس نیامد.

برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته از حضور رضا شکاری در پرسپولیس خبر داده بودند، اما مدیران باشگاه سرخپوش پیشنهادی به این بازیکن نداده اند.

شکاری ۲۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و روبین کازان روسیه دارد و در تیم ملی امید هم بازی می‌کند و امیدوار است همراه با این تیم به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن راه یابد.

لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات، فرشاد احمدزاده را با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفتند و همچنین با محمد انصاری، شایان مصلح، مهدی ترابی، بوژیدار رادوشوویچ، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و ... به توافق رسیدند تا برای حضور در لیگ نوزدهم در این تیم بمانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان